Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 72357 walker

Tłumik 72357 WALKER

72357 Tłumik WALKER
walker 72357
Tłumik 72357
72357
walker 72357 Tłumik
Tłumik 72357 walker
Tłumik 72357 walker
Tłumik 72357 walker
Tłumik 72357 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

72357

producent:

WALKER

Długość [mm] 850
Ciężar [kg] 6,720
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490723574

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 72357 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 850mm) pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC 1.6/1.8/2.0 02.98-06.08
numery OEM:
OPEL      13183193
OPEL      13183202
OPEL      24422992
OPEL      24423005
OPEL      5852056
OPEL      5852067
OPEL      5852097
OPEL      5852104
OPEL      5852399
OPEL      5852408
OPEL      5854553
OPEL      90530879
OPEL      90573469
OPEL      93193071
VAUXHALL      13183193
VAUXHALL      13183202
VAUXHALL      24422992
VAUXHALL      24423005
VAUXHALL      90530879
VAUXHALL      90573469
VAUXHALL      93193071

Zastosowanie Tłumik 72357 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 72357 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.