Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Renault CAPTUR I (J5_, H5_) 1.5 dCi 90 (J5N4, J5M5, J5MW, J5M6, J5AL, J5AJ) (2013.06-???) 90km » 72359 walker
wybrany samochód: 
Renault Captur I (j5_, H5_) 1.5 Dci 90 (j5n4, J5m5, J5mw, J5m6, J5al, J5aj) (2013.06-???) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 72359 WALKER

72359 Tłumik WALKER
walker 72359

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

72359

producent:

WALKER

Status produktu: Artykuł wychodzący
Długość [mm]960
Ciężar [kg]6,180
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490723598

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 72359 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 960mm) pasuje do: OPEL ASTRA G 1.2 09.98-01.05
numery OEM:
OPEL      24422986
OPEL      5852062
OPEL      5852091
OPEL      854611
OPEL      90530904
OPEL      93194465

Zastosowanie Tłumik 72359 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 72359 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.