Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 72539 walker

Tłumik 72539 WALKER

72539 Tłumik WALKER
walker 72539
Tłumik 72539
72539
walker 72539 Tłumik
Tłumik 72539 walker
Tłumik 72539 walker
Tłumik 72539 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

72539

producent:

WALKER

Długość [mm] 1220
Ciężar [kg] 7,610
Litera rozpoznawcza 53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490725394

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 72539 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1220mm) pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III, SKODA FABIA I, VW POLO IV 1.9D/2.0 11.99-11.09
numery OEM:
SEAT      6Q6253609AE
SEAT      6Q6253609AF
SEAT      6Q6253609AJ
SEAT      6Q6253609AL
SEAT      6Q6253609BD
SEAT      6Q6253609C
SEAT      6Q6253609D
SEAT      6Q6253609R
SKODA      6Q6253609AE
SKODA      6Q6253609AF
SKODA      6Q6253609AG
SKODA      6Q6253609AJ
SKODA      6Q6253609AL
SKODA      6Q6253609BD
SKODA      6Q6253609C
SKODA      6Q6253609D
SKODA      6Q6253609R
VOLKSWAGEN      6Q6253609AE
VOLKSWAGEN      6Q6253609AF
VOLKSWAGEN      6Q6253609AL
VOLKSWAGEN      6Q6253609BD
VOLKSWAGEN      6Q6253609C
VOLKSWAGEN      6Q6253609D
VOLKSWAGEN      6Q6253609R

Zastosowanie Tłumik 72539 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 72539 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.