Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Platforma / podwozie (B906) 414 CDI (906.153, 906.155, 906.253, 906.255) (2016.05-???) 143km » 1 987 948 403 bosch
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 4,6-t Platforma / Podwozie (b906) 414 Cdi (906.153, 906.155, 906.253, 906.255) (2016.05-???) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 403 BOSCH

1 987 948 403 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 948 403
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 403
1 987 948 403
bosch 1 987 948 403 Pasek klinowy wielorowkowy
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 403 bosch
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 403 bosch
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 403 bosch
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 403 bosch
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 403 bosch
63.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

7 PK 1970

numer części:

1 987 948 403

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
Ilość żeber7
Długość [mm]1970
nr EAN4047024335509

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 403 BOSCH

Pasek wielorowkowy (7PK1970) pasuje do: MERCEDES G (W461), SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3,5-T (B907), SPRINTER 3,5-T (B907, B910), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 4,6-T (B906) 2.0-3.0D 06.95-
numery OEM:
ALFA ROMEO      60561247
ALFA ROMEO      60652358
MERCEDES-BENZ      001 993 36 96
MERCEDES-BENZ      003 993 01 96
MERCEDES-BENZ      A 001 993 36 96
MERCEDES-BENZ      A 003 993 01 96
NISSAN      11720 00Q0E
NISSAN      82003 56446
OPEL      4431667
OPEL      93161809
RENAULT      82 00 356 446
VAUXHALL      93161809

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 403 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 403 BOSCH:

2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
2019-12-17
 5/5
Ok
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-08-31
 5/5
dobra jakość
2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.