Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » K S00 000 625 bosch

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 625 BOSCH

K S00 000 625 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy BOSCH
bosch K S00 000 625
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 625
K S00 000 625
832.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze
1 szt. wysyłka za cztery dni

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

K S00 000 625

producent:

BOSCH

Tryb pracy hydrauliczny
Typ pompy pompa łopatkowa
Ciśnienie [bar] 120
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 50
nr EAN 4047025446822

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 625 BOSCH

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: MERCEDES V (638/2), VITO (W638) 2.2D 02.99-07.03
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 466 69 01
MERCEDES-BENZ      002 466 69 01 80
MERCEDES-BENZ      002 466 70 01
MERCEDES-BENZ      002 466 70 01 80
MERCEDES-BENZ      246 669 01 80
MERCEDES-BENZ      246 670 01 80
MERCEDES-BENZ      24666901
MERCEDES-BENZ      24667001
MERCEDES-BENZ      541 020 210
MERCEDES-BENZ      A 002 466 69 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 69 01 80
MERCEDES-BENZ      A 002 466 70 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 70 01 80
MERCEDES-BENZ      A 246 669 01 80
MERCEDES-BENZ      A 246 670 01 80

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 625 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 625 BOSCH:

2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu K S00 000 625zobacz instrukcję montażu K S00 000 625

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.