Długość przegub osiowy [mm] | 340 |
Rodzaj gwintu przegub osiowy | z bieżnikiem prawostronnym |
Wymiar gwintu | M14x1,50 |
nr EAN | 4014870428358 |
Wymiar stożka [mm] | 12,1 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 A |
nr EAN | 4014870436179 |
Grubość [mm] | 70,0 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 |
Długość gwintu [mm] | 60 |
Długość gwintu [mm] | 18,4 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 0,310 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
nr EAN | 4027816093176 |
Długość [mm] | 345 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 0,600 |
dla numeru OE | 3812.C0 |
nr EAN | 4027816177661 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Rozmiar gwintu 2 | M10x1,25 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
Zbieżność stożka | 1:5 |
nr EAN | 4047437011328 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
nr EAN | 4047437471108 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
nr EAN | 4047437473980 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
nr EAN | 5907558560046 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
nr EAN | 5907558560107 |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Długość [mm] | 359 |
Średnica 1 [mm] | 18 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Rozmiar gwintu 1 | M12X1 |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 |
Długość opakowania [cm] | 41,2 |
Szerokość opakowania [cm] | 6,5 |
Wysokość opakowania [cm] | 4,8 |
nr EAN | 5010874760707 |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Średnica 1 [mm] | 14 |
Kształt | ustawiony pod kątem |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Długość 1 [mm] | 90 |
Długość 2 [mm] | 18 |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M10X1.25 |
Długość opakowania [cm] | 13 |
Szerokość opakowania [cm] | 8,5 |
Wysokość opakowania [cm] | 6,5 |
nr EAN | 5010874754454 |
Gwint zewn. 1 [mm] | M14x1,5 |
Gwint zewn. 2 [mm] | M10x1,25 |
Długość [mm] | 90 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 0,3 |
nr EAN | 8435130303783 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Gwint zewn. 1 [mm] | M12x1 |
Gwint wewnętrzny 2 [mm] | M14x1,5 |
Długość [mm] | 340 |
Ciężar [kg] | 0,618 |
nr EAN | 8435130308474 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Gwint zewn. 1 [mm] | M12x1 |
Gwint wewnętrzny 2 [mm] | M14x1,5 |
Długość [mm] | 314 |
Ciężar [kg] | 0,592 |
nr EAN | 8435130308825 |
Gwint zewn. 1 [mm] | M10x1,25 |
Gwint zewn. 2 [mm] | M14x1,5 |
Długość [mm] | 95 |
Ciężar [kg] | 0,32 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
nr EAN | 8435130389626 |
Strona zabudowy | Oś przednia, na dole |
Zbieżność stożka | 1/5 |
Długość [mm] | 92 |
Wymiar gwintu | MM14X1,5R |
Wymiar stożka [mm] | 12 |
Rozmiar gwintu 1 | MM10x1,25R |
Tylko w połączeniu z | JAM NUT M14 |
nr EAN | 5413978127825 |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Strona zabudowy | góra |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Wymiar gwintu | MM12X1R |
Rozmiar gwintu 1 | FM14X1,5R |
Długość przegub osiowy [mm] | 342 |
Tylko w połączeniu z | WASHER |
nr EAN | 5413978143641 |
parzyste numery artykułów | VKDY 313009 |
nr EAN | 7316577895806 |
Długość [mm] | 352,5 |
Wymiar gwintu | M12 x 1 |
Rozmiar gwintu 1 | M14 x 1,5 |
parzyste numery artykułów | VKDY 323003 |
nr EAN | 7316577891570 |
Długość [mm] | 345 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 0,6 |
dla numeru OE | 3812.C0 |
nr EAN | 4044688510815 |
Grubość [mm] | 70,0 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 |
Długość gwintu [mm] | 60 |
Długość gwintu [mm] | 18,4 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 0,31 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
nr EAN | 4044688510686 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025