Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 1.4 TSI 4x4 (2015.03-???) 150km » FI-ES-4082 moog
wybrany samochód: 
Skoda Superb Iii Kombi (3v5) 1.4 Tsi 4x4 (2015.03-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego FI-ES-4082 MOOG

FI-ES-4082 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MOOG
moog FI-ES-4082
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego FI-ES-4082
FI-ES-4082
31.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

FI-ES-4082

producent:

MOOG

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowyOś przednia
Średnica 1 [mm]13
Kształtprosty
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość 1 [mm]118
Długość 2 [mm]21
Rozmiar gwintu 1M12X1.5
Rozmiar gwintu 2M10X1.25
Długość opakowania [cm]16,5
Szerokość opakowania [cm]6,6
Wysokość opakowania [cm]4,7
nr EAN5010874758827

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego FI-ES-4082 MOOG

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: ABARTH RITMO, FIAT CINQUECENTO, REGATA, RITMO, SEICENTO / 600, SEICENTO / 600/HATCHBACK, LANCIA A 112, SEAT IBIZA I, MALAGA 0.7-Electric 01.78-01.10
numery OEM:
ALFA ROMEO      5960036
FIAT      5960036
FIAT      5960037
FIAT      7669756
FIAT      9948288
FIAT      SE022162406A
LANCIA      5960036
LANCIA      5960037
SEAT      5960036
SEAT      5960037
SEAT      7669756
SEAT      SE0 221 624 06A
AUTOBIANCHI      5960036
AUTOBIANCHI      5960037
AUTOBIANCHI      7669756
AUTOBIANCHI      SE022162406A

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego FI-ES-4082 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego FI-ES-4082 MOOG:

Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień
Tomasz Zakrzewski
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.