Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Bmw 3 Gran Turismo (F34) 320 d xDrive (2013.07-2015.06) 163km » L1570 monroe
wybrany samochód: 
Bmw 3 Gran Turismo (f34) 320 D Xdrive (2013.07-2015.06) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L1570 MONROE

L1570 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MONROE
monroe L1570
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L1570
L1570
monroe L1570 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L1570 monroe
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L1570 monroe
43.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L1570

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,600
Wymagana ilość2
Wymiar gwintuM12x1,5 / F14x1,5
Rodzaj gwintu przegub osiowyz bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm]31
Szerokość opakowania [cm]8
Wysokość opakowania [cm]4
nr EAN5412096275715

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L1570 MONROE

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 278mm) pasuje do: ABARTH RITMO, FIAT BRAVA, BRAVO I, DUNA, REGATA, RITMO, TEMPRA, TIPO, UNO, LANCIA DEDRA, DELTA I, DELTA II 0.9-2.0 01.78-06.06
numery OEM:
FIAT      4410145
FIAT      5958244
LANCIA      4410145
SEAT      SE0 221 624 49A
SEAT      SE0 221 624 49S
AUTOBIANCHI      4410145
AUTOBIANCHI      7633721

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L1570 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L1570 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.