Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Alpine » układ zapłonowy Alpine A310 » moduł zapłonowy Alpine A310

moduł zapłonowy do ALPINE A310

wybierz typ samochodu ALPINE A310:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
160.00 zł
 Kup
Status produktu: w przygotowaniu
cena brutto:
65.01 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Średnica [mm] 55
Ciężar [kg] 0,698
Gwintowana złączka M5x0.8
Ilość połączeń 2
Numer artykułu zalecanego dodatku 883032
Numer artykułu zalecanego dodatku 883058
nr EAN 8053379090433
cena brutto:
95.01 zł
 Kup
Ciężar [kg] 0,232
nr EAN 5902925216694
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063485423
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063904641
cena brutto:
121.00 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 4
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 5903364310363
cena brutto:
61.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Kolor niebieski
cena brutto:
63.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Napięcie [V] 12
Jakość EQUIVALENT
dla numeru artykułu 10489E
cena brutto:
270.00 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 4
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 4010326490665
cena brutto:
94.00 zł
 Kup
Opcja wyposażenia COIL ON PLUG
Ciężar netto [g] 245
nr EAN 5902048031662
cena brutto:
114.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,30
Tryb pracy elektryczny
Cewka zapłonowa łącznie ze złączem do świecy
Wyświetlanie od 1 do 11 (z 11 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
moduł zapłonowy

Moduły zapłonowe

Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu.  Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.