Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 5DA 358 000-631 hella

Cewka zapłonowa 5DA 358 000-631 HELLA

5DA 358 000-631 Cewka zapłonowa HELLA
hella 5DA 358 000-631
Cewka zapłonowa 5DA 358 000-631
5DA 358 000-631
99.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

5DA 358 000-631

producent:

HELLA

Sposób montażu wciśnięty
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość biegunów 4
Cewka zapłonowa łącznie ze złączem do świecy
Cewka zapłonowa Wtykowa cewka zapłonowa
nr EAN 4082300623758

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 5DA 358 000-631 HELLA

Cewka zapłonowa pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, A4 B8, A5, A6 ALLROAD C6, A6 ALLROAD C7, A6 C5, A6 C6, A6 C7, A7, A8 D3, A8 D4, Q5, Q7, R8, R8 SPYDER, PORSCHE CAYENNE, PANAMERA 2.0-5.2 11.00-12.19

Cewka zapłonowa 5DA 358 000-631 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

PORSCHE

911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA

Numery OE Cewka zapłonowa 5DA 358 000-631 producenta HELLA

AUDI

06D905115, 06D905115A, 06D905115C, 06D905115D, 06D905115F, 06D905115G, 06D905115K, 06E905115, 06E905115A, 06E905115B, 06E905115C, 06E905115D, 06E905115E, 06E905115F

VOLKSWAGEN

06D905115, 06D905115A, 06D905115C, 06D905115D, 06D905115F, 06D905115G, 06D905115K, 06E905115, 06E905115A, 06E905115B, 06E905115C, 06E905115D, 06E905115E, 06E905115F, 06E905115G

PORSCHE

95860210200

numery OEM:
AUDI      06D 905 115
AUDI      06D 905 115 A
AUDI      06D 905 115 C
AUDI      06D 905 115 D
AUDI      06D 905 115 F
AUDI      06D 905 115 G
AUDI      06D 905 115 K
AUDI      06E 905 115
AUDI      06E 905 115 A
AUDI      06E 905 115 B
AUDI      06E 905 115 C
AUDI      06E 905 115 D
AUDI      06E 905 115 E
AUDI      06E 905 115 F
PORSCHE      958.602.102.00
VOLKSWAGEN      06D 905 115
VOLKSWAGEN      06D 905 115 A
VOLKSWAGEN      06D 905 115 C
VOLKSWAGEN      06D 905 115 D
VOLKSWAGEN      06D 905 115 F
VOLKSWAGEN      06D 905 115 G
VOLKSWAGEN      06D 905 115 K
VOLKSWAGEN      06E 905 115
VOLKSWAGEN      06E 905 115 A
VOLKSWAGEN      06E 905 115 B
VOLKSWAGEN      06E 905 115 C
VOLKSWAGEN      06E 905 115 D
VOLKSWAGEN      06E 905 115 E
VOLKSWAGEN      06E 905 115 F
VOLKSWAGEN      06E 905 115 G

Zastosowanie Cewka zapłonowa 5DA 358 000-631 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 5DA 358 000-631 HELLA:

Marcin, Warszawa
2021-06-20
 5/5
Działa prawidłowo.
Adam, Gorlice
2023-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Frysztak
2025-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.