Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Opel ANTARA A (L07) 2.0 CDTI 4x4 (2016.01-???) 170km » OP 573/1 filtron wix
wybrany samochód: 
Opel Antara A (l07) 2.0 Cdti 4x4 (2016.01-???) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OP 573/1 FILTRON WIX

OP 573/1 Filtr oleju FILTRON WIX
filtron OP 573/1
Filtr oleju OP 573/1
45.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (179 ocen)
numer części:

OP 573/1

producent:

FILTRON WIX

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Wysokość [mm]96,5
Wymiar gwintuM 20 X 1.5
średnica zewnętrzna [mm]77
Średnica wewnętrzna 1 [mm]71,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]62,5
nr EAN5904608025739

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 573/1 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: MITSUBISHI COLT VI, SMART FORFOUR 1.5D 08.04-06.12
numery OEM:
MITSUBISHI      MN 960320
SMART      639 184 01 01

Zastosowanie Filtr oleju OP 573/1 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OP 573/1 FILTRON WIX:

Zbigniew, Marklowice
2021-11-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Nasielsk
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wrocław
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Ząbki
2021-11-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Szczecin
2023-02-21
 5/5
Super
Ireneusz, Nowy Dwór Mazowiecki
2020-09-04
 5/5
Mam zaufanie do wyrobów Firmy FILTRON
Mariusz, Iwonicz-Zdrój
2024-10-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, Koronowo
2023-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-05-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Bliżyn
2020-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Milanówek
2022-12-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2022-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Józefów
2021-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ruslan, Wolomin
2025-07-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
WIESLAW, NYSA
2022-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Będzin
2023-02-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
wojciech, szczecin
2020-01-09
 5/5
Konsultant dobrał mi filtry po numerze nadwozia wszystkie pasują jak ulał
Mariusz, Łęgowo
2020-10-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Gorlice
2020-08-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Szczecin
2024-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Serock
2020-02-16
 5/5
Wahałem się przed zakupem OP 643/3 producenta to ale wszystko jest w porządku
Marcin, Warszawa
2022-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Ząbki
2023-11-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Dębnica Kaszubska
2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Rybno
2024-03-19
 5/5
Dobre filtry
Aszot, Wólka Kosowska
2021-07-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
GRZEGORZ, MIKOŁAJKI
2022-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Radlin
2021-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Uchanie
2023-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Mielec
2023-10-06
 5/5
Wszystko w porządku. POLECAM.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.