Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OP 642/2 filtron wix

Filtr oleju OP 642/2 FILTRON WIX

OP 642/2 Filtr oleju FILTRON WIX
filtron OP 642/2
20.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (159 ocen)
numer części:

OP 642/2

producent:

FILTRON WIX

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wysokość [mm] 65
Wymiar gwintu M 20 X 1.5
średnica zewnętrzna [mm] 69
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 63
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 55
nr EAN 5904608036421

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 642/2 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: AIXAM 500, 500/KOMBI, A.721, A.741, A.751, CITY, COUPE, CROSSLINE, CROSSOVER, D-TRUCK, SCOUTY; DACIA LOGAN, LOGAN II, LOGAN MCV II, SANDERO, SANDERO II 0.4D-3.0 09.80-
numery OEM:
ISUZU      8-93156-750-0
ISUZU      8-93156-998-0
ISUZU      8-94314263-2
ISUZU      8-94411-084-0
ISUZU      8-94430-411-2
ISUZU      8-97140-666-0
MITSUBISHI      MD134953
NISSAN      15208-00QAG
RENAULT      77 00 112 686
RENAULT      77 00 863 124
RENAULT      77 00 867 824
RENAULT      77 00 869 029
RENAULT      82 00 257 642
HYUNDAI      26300-35004
HYUNDAI      26300-35014

Zastosowanie Filtr oleju OP 642/2 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OP 642/2 FILTRON WIX:

2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-04
 5/5
Mam zaufanie do wyrobów Firmy FILTRON
2021-04-06
 5/5
ok.
2021-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-27
 5/5
Zakup towaru OP 537/1 zrobionej kilka dni temu już zamontowany w aucie
2020-07-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-23
 5/5
Kupuję w tym sklepie od wielu lat zawsze wszystko najlepszym w porządku
2021-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-21
 5/5
Super
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-18
 5/5
Polecam zakupy u tego dostawcy nigdy się nie zawiodłem
2020-08-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-07-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-13
 5/5
Polecam dostawcę filtron oraz tą część którą kupiłem OE 650/1
2019-10-20
 5/5
Kupiłem tą część OP 545/2 bo czytałem na forach że jakość jest bardzo dobra
2023-09-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-17
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta filtron teraz kupiłem OE 648/4 i sprawuje się całkiem okej
2020-12-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.