Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OC 475 knecht

Filtr oleju OC 475 KNECHT

OC 475 Filtr oleju KNECHT
knecht OC 475
Filtr oleju OC 475
22.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (141 ocen)
numery handlowe:

76817407

numer części:

OC 475

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 65,5
Wysokość [mm] 66
Gwintowana złączka M20x1,5
Średnica 2 [mm] 63,3
Średnica 3 [mm] 56,5
Moment dokręcenia [Nm] 16
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego OCS 4
nr EAN 4009026502266

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 475 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: AIXAM 500, A.721, A.741, A.751, CITY, CROSSLINE, D-TRUCK, SCOUTY; DACIA LOGAN, LOGAN II, LOGAN MCV II, SANDERO, SANDERO II; KIA PICANTO I, SEPHIA, SHUMA 0.4D-3.5 05.91-
numery OEM:
MITSUBISHI      MD134953
NISSAN      1520800QAG
PEUGEOT      1109P4
PEUGEOT      1109S0
RENAULT      7700112686
RENAULT      7700863124
RENAULT      7700867824
RENAULT      7700869029
RENAULT      8200257642
RENAULT      8671005907
DACIA      8200257642
DACIA      8671005907
PROTON      8200257642

Zastosowanie Filtr oleju OC 475 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 475 KNECHT:

2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
2024-02-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-29
 5/5
Polecam zakupy szybka dostawa możliwości płatności online. OX 441D dobra jakość i cena
2022-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-25
 5/5
Jakościowo wygląda dobrze, po roku można będzie coś więcej napisać.
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
2020-09-28
 5/5
zgodny z opisem
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-11
 5/5
Zamówienie opłacone elektronicznie dostarczone już następnego dnia
2023-03-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-20
 5/5
Dobrze wykonana część, polecam
2022-03-22
 5/5
Luź
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-01-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-01
 5/5
Ok
2019-10-08
 5/5
Jakość na pewno lepsza niż innych producentów których testowałem

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.