Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Kia CEED (CD) 1.5 T-GDI MHEV (2024-???) 140km » OX 413D2 knecht
wybrany samochód: 
Kia Ceed (cd) 1.5 T-gdi Mhev (2024-???) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OX 413D2 KNECHT

OX 413D2 Filtr oleju KNECHT
knecht OX 413D2
Filtr oleju OX 413D2
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (153 ocen)
numery handlowe:

70513380, OX 413D2 ECO

numer części:

OX 413D2

producent:

KNECHT

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]82
Średnica [mm]68,8
Średnica wewnętrzna 2 [mm]28
Średnica wewnętrzna 3 [mm]27,5
nr EAN4009026728246

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 413D2 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: LEXUS GS, GX, IS C, IS II, IS III, RC, PONTIAC VIBE, TOYOTA LAND CRUISER PRADO, RAV 4 III, RAV 4 IV, VERSO 1.8-4.6 04.05-
numery OEM:
TOYOTA      0415231020
TOYOTA      0415231040
TOYOTA      0415231080
TOYOTA      04152YZZA3
TOYOTA      415231080
LEXUS      0415231020
LEXUS      0415231040

Zastosowanie Filtr oleju OX 413D2 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 413D2 KNECHT:

Piotr, Białystok
2024-03-20
 5/5
zamontowany i działa bez zarzutu
Maciej, Warszawa
2020-05-11
 5/5
Zamówienie opłacone elektronicznie dostarczone już następnego dnia
Krzysztof, WARSZAWA
2020-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2020-06-22
 3/5
Drogo
Tomasz, Warszawa
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2022-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Jaworzno
2022-04-07
 5/5
Jw
EDYTA, SOCHACZEW
2020-03-15
 5/5
Szybka dostawa części OX 413D1 odbiór w paczkomacie
Andrzej, Warszawa
2020-10-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
VITALI, WARSZAWA
2023-03-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jan, Gaj
2020-09-14
 5/5
Bardzo dobry
Jacek, Motycz
2020-03-20
 5/5
Dobrze wykonana część, polecam
Jan, Skalmierzyce
2022-03-01
 5/5
Dobra jakość
Jacek, Dzwola
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wrocław
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Szymon, Włocławek
2023-09-16
 5/5
Pasuje, spełnia swoją role.
Łukasz, Wieruszów
2022-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Siennica
2023-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Dziaoszyce
2021-03-24
 5/5
b.dobry produkt
Adam, Goworowo
2025-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Zawady
2023-02-26
 5/5
Polecam
Piotr, Białystok
2020-05-25
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
Piotr, Walce
2021-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Lech, Kamienna Góra
2023-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Ruciane-Nida
2025-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
LESZEK, RUDA ŚLĄSKA
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Warszawa
2022-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Oława
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.