Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OX 149D knecht

Filtr oleju OX 149D KNECHT

OX 149D Filtr oleju KNECHT
knecht OX 149D
17.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (141 ocen)
numery handlowe:

79689282, OX 149D ECO

numer części:

OX 149D

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 79
Średnica [mm] 76,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 3 [mm] 22,5
nr EAN 4009026083512

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 149D KNECHT

Filtr oleju pasuje do: VOLVO C70 I, S40 I, S60 I, S70, S80 I, S80 II, V40, V70 I, V70 II, XC70 I, XC90 I 1.6-4.4 07.95-12.14
numery OEM:
VOLVO      1275810
VOLVO      1275810-0
VOLVO      12758108
VOLVO      1275811
VOLVO      1275811-0
VOLVO      12758116

Zastosowanie Filtr oleju OX 149D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 149D KNECHT:

2023-11-16
 5/5
Wszystko pasuje idealnie. Doskonała jakość.
2021-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-05
 5/5
Swietna jakość za rozsądne pieniądze.
2022-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-29
 5/5
Polecam zakupy szybka dostawa możliwości płatności online. OX 441D dobra jakość i cena
2021-07-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-11
 5/5
Filtry knecht oferowane w tym sklepie mają dobre ceny i co ważniejsze szybko je można odebrać
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-11
 5/5
Zamówienie opłacone elektronicznie dostarczone już następnego dnia
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-12-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-07
 5/5
Jw
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-01
 5/5
Dobra jakość
2020-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-20
 5/5
Kupiłem ten filtr razem z innymi częściami zamówienie nie dotarło już na drugi dzień
2023-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu OX 149Dzobacz instrukcję montażu OX 149D

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.