Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Daihatsu TERIOS (J2_, F7__) 1.5 4x4 (2006.05-???) 105km » OX 813/2D knecht
wybrany samochód: 
Daihatsu Terios (j2_, F7__) 1.5 4x4 (2006.05-???) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OX 813/2D KNECHT

OX 813/2D Filtr oleju KNECHT
47.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (152 ocen)
numery handlowe:

72470427

numer części:

OX 813/2D

producent:

KNECHT

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]134
Średnica [mm]53,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm]20
Średnica wewnętrzna 3 [mm]16,0
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]20,0
Wysokość 1 [mm]116
Średnica 4 [mm]10,8
nr EAN4057635006590

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 813/2D KNECHT

Filtr oleju pasuje do: BMW 1 (F20), 1 (F21), 2 (F22, F87), 2 (F23), 2 (G42, G87), 3 (F30, F80), 3 (F31), 3 (G20, G80, G28), 3 (G21), 3 (G21, G81), 3 GRAN TURISMO (F34), 4 (F32, F82) 1.5-6.6 06.10-
numery OEM:
BMW      11428575211
BMW      8575211
TOYOTA      04152WAA01
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OX 813/2D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 813/2D KNECHT:

2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-01
 5/5
Ok
2019-12-08
 5/5
Zamówiłem OC 275 i dostawa była już na drugi dzień
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-07
 5/5
Jw
2024-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-03-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-01-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-26
 5/5
Polecam
2022-03-22
 5/5
Luź
2020-02-11
 5/5
Filtr OC 264 knecht założyłem już do swojego samochodu, sprawuje się znakomicie

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.