Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » Filtr oleju, OX 813/2D knecht

Filtr oleju OX 813/2D KNECHT

OX 813/2D Filtr oleju KNECHT
43.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (93 ocen)
numery handlowe:

72470427

numer części:

OX 813/2D

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 134
Średnica [mm] 53,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 3 [mm] 16,0
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 20,0
Wysokość 1 [mm] 116
Średnica 4 [mm] 10,8
nr EAN 4057635006590
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 813/2D KNECHT

Filtr oleju pasuje do: BMW 1 (F20), 1 (F21), 2 (F22, F87), 2 (F23), 3 (F30, F80), 3 (F31), 3 (G20, G80, G28), 3 (G21), 3 (G21, G81), 3 GRAN TURISMO (F34), 4 (F32, F82), 4 (F33 1.5-3.0D 06.10-
numery OEM:
BMW      11428575211
BMW      8575211
TOYOTA      04152WAA01
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OX 813/2D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 813/2D KNECHT:

2020-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-03
 5/5
Do swojego samochodu zakładam zawsze części knecht jak są dostępne
2020-06-22
 3/5
Wysoka cena
2020-03-20
 5/5
Dobrze wykonana część, polecam
2021-10-25
 5/5
Jakościowo wygląda dobrze, po roku można będzie coś więcej napisać.
2019-10-08
 5/5
Jakość na pewno lepsza niż innych producentów których testowałem
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-22
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
2021-03-24
 5/5
b.dobry produkt
2022-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-29
 5/5
Polecam zakupy szybka dostawa możliwości płatności online. OX 441D dobra jakość i cena
2021-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-22
 5/5
Luź
2020-03-20
 5/5
Kupiłem ten filtr razem z innymi częściami zamówienie nie dotarło już na drugi dzień
2021-07-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-01
 5/5
Dobra jakość
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-30
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części
2021-05-23
 5/5
Część pasuje bez problemu do Volvo S60. Produkt wysokiej jakości. Polecam!
2020-02-11
 5/5
Filtr OC 264 knecht założyłem już do swojego samochodu, sprawuje się znakomicie
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu OX 813/2Dzobacz instrukcję montażu OX 813/2D

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.