Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OC 988 knecht

Filtr oleju OC 988 KNECHT

OC 988 Filtr oleju KNECHT
knecht OC 988
Filtr oleju OC 988
27.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (153 ocen)
numery handlowe:

70532264

numer części:

OC 988

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 76,0
Wysokość [mm] 80
Gwintowana złączka 3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm] 72,0
Średnica 3 [mm] 62,0
Moment dokręcenia [Nm] 20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego OCS 1
nr EAN 4009026768150

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 988 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: CHERY A1 LEXUS ES, GS, GX, IS I, IS SPORTCROSS, LS, LX, RX, SC MAZDA 121 III MINI (R50, R53) SKODA FAVORIT FORMAN TOYOTA 4 RUNNER I, 4 RUNNER II 1.3-4.7 01.78-

Filtr oleju OC 988 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

LEXUS

IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

MINI

MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Filtr oleju OC 988 producenta KNECHT

TOYOTA

0415203006, 15601, 1560144010, 9091503002, 9091520001, 9091520003, 9091540001, 90915TB001, 90915YZZB3, 90915YZZD2, 90915YZZJ3

LEXUS

9091503002, 9091520001, 9091520003, 90915YZZB3, 90915YZZD2, 90915YZZJ3

MAZDA

1E0314302, 1E0414302, 1E0814302, 1E0814302A, 1E0914302, 1E1314302, 1E1314302A

MINI

11420306483, 11427791059

numery OEM:
AUDI      5020700025
AUDI      J9091520001
AUDI      J9091520003
BMW      0306483
BMW      11420306483
BMW      11427791059
BMW      7791059
GMC      9975227
MAZDA      1E0314302
MAZDA      1E0414302
MAZDA      1E0814302
MAZDA      1E0814302A
MAZDA      1E0914302
MAZDA      1E1314302
MAZDA      1E1314302A
TOYOTA      0415203006
TOYOTA      15601
TOYOTA      1560144010
TOYOTA      9091503002
TOYOTA      9091520001
TOYOTA      9091520003
TOYOTA      9091540001
TOYOTA      90915TB001
TOYOTA      90915YZZB3
TOYOTA      90915YZZD2
TOYOTA      90915YZZJ3
VAG      5020700025
VAG      J9091520001
VAG      J9091520003
LEXUS      9091503002
LEXUS      9091520001
LEXUS      9091520003
LEXUS      90915YZZB3
LEXUS      90915YZZD2
LEXUS      90915YZZJ3
MINI      11420306483
MINI      11427791059

Zastosowanie Filtr oleju OC 988 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 988 KNECHT:

Robert, Warszawa
2020-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2020-05-25
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
Jacek, Warszawa
2024-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Ostrowiec Świętokrzyski
2022-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Pacanów
2021-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Warszawa
2020-06-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Żaneta, Warszawa
2021-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Mrowino
2023-08-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Nowy Dwór Gdański
2023-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Gdańsk
2022-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wrocław
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
Marek, Szczecin
2025-05-06
 5/5
Bez uwag
Piotr, Kamienna Góra
2021-06-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2023-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Żyrzyn
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2023-03-16
 5/5
Pasuje Toyota corolla E10
astex, Zielonka
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Motycz
2020-03-20
 5/5
Kupiłem ten filtr razem z innymi częściami zamówienie nie dotarło już na drugi dzień
Mateusz, Ruciane-Nida
2024-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Starowa Góra
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
Maciej, Warszawa
2020-05-11
 5/5
Zamówienie opłacone elektronicznie dostarczone już następnego dnia
Mariusz, Dukla
2020-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Alfred, Łubowo
2019-12-08
 5/5
Zamówiłem OC 275 i dostawa była już na drugi dzień
Dawid, Jarocin
2025-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Warszawa
2022-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Goworowo
2025-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Walce
2019-11-30
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.