Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Mg MG ZT 2.0 CDTi (2002.11-2005.07) 131km » OX 156D knecht
wybrany samochód: 
Mg Mg Zt 2.0 Cdti (2002.11-2005.07) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OX 156D KNECHT

OX 156D Filtr oleju KNECHT
knecht OX 156D
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (153 ocen)
numery handlowe:

79807140, OX 156D ECO

numer części:

OX 156D

producent:

KNECHT

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]79
Średnica [mm]72,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm]23
Średnica wewnętrzna 3 [mm]22,5
nr EAN4009026089750

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 156D KNECHT

Filtr oleju pasuje do: BMW 3 (E46), 5 (E39), 7 (E38), X5 (E53) LAND ROVER RANGE ROVER III OPEL OMEGA B 2.5D/3.0D 08.98-08.12
numery OEM:
BMW      11422247392
BMW      11428513375
BMW      2247392
BMW      8513375
ROVER      LPZ000020
LAND ROVER      LPZ000020

Zastosowanie Filtr oleju OX 156D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 156D KNECHT:

Dariusz, Koronowo
2021-12-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Pacanów
2021-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Rzeszów
2021-02-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Waldemar, Józefosław
2024-02-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Rybnik
2021-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Rudnik
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Waldemar, Józefosław
2021-12-06
 5/5
Najlepszy....
Krzysztof, WARSZAWA
2020-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Szczecin
2025-05-06
 5/5
Bez uwag
DARIUSZ, WARSZAWA
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
VITALI, WARSZAWA
2023-03-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Ruciane-Nida
2025-03-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Legnica
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Oława
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Pacanów
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jan, Gaj
2020-09-14
 5/5
Bardzo dobry
Paweł, Szczecin
2024-03-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Wrocław
2021-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Warszawa
2022-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Zielonka
2024-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Ostrowiec Świętokrzyski
2022-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Warszawa
2023-03-05
 5/5
Knecht i Mann to najlepsze filtry.
Sławomir, Nadarzyn
2023-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Mokrzyska
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Zawady
2023-02-26
 5/5
Polecam
Mariusz, Pacanów
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Starowa Góra
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Gorzów Wielkopolski
2021-10-25
 5/5
Jakościowo wygląda dobrze, po roku można będzie coś więcej napisać.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.