Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Volkswagen TRANSPORTER T6 Platforma / podwozie (SFD, SFE, SFL, SFZ, SJD 2.0 TDI 4motion (2019.08-???) 199km » 1702320 kraft automotive
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T6 Platforma / Podwozie (sfd, Sfe, Sfl, Sfz, Sjd 2.0 Tdi 4motion (2019.08-???) 199km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 1702320 KRAFT AUTOMOTIVE

1702320 Filtr oleju KRAFT AUTOMOTIVE
26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

1702320

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Status produktu: Normalny
Numer seryjny1702320
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
nr EAN5901159215237

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 1702320 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
FORD      1059924
FORD      1136568
FORD      1148703
FORD      1207066
FORD      1231233
FORD      1322152
FORD      1641187
FORD      2M5Q 6714 AB
FORD      2M5Q 6714 AC
FORD      2U7J 6714 AA
FORD      4M5Q 6714-BA
FORD      5022955
FORD      6094614
FORD      6119196
FORD      6184942
FORD      6203126
FORD      844F 6714 A1A
FORD      844F 6714 AC
FORD      914F 6714 A
FORD      914F 6714 AA
FORD      XS4Q 6714 AB
GMC      93156291
OPEL      93156291
CHEVROLET      93156291

Zastosowanie Filtr oleju 1702320 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 1702320 KRAFT AUTOMOTIVE:

Marek, Łódź
2020-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tetiana, Wrocław
2020-07-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Kazanów
2020-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
andrzej, Warszawa
2023-05-08
 5/5
Oky

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.