Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0819 maxgear

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0819 MAXGEAR

69-0819 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MAXGEAR
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-301124

numer części:

69-0819

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy wewnątrz
dla ID przekładni kierowniczej SMI-Koyo
Długość [mm] 276,5
Rozmiar gwintu 1 M16x1,5
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
nr EAN 5901619564042

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0819 MAXGEAR

DRĽŻEK KIER. VW POLO 01- LE/PR (ZE WSPOM. SMI)
numery OEM:
SEAT      6Q0 423 803 A
SEAT      6Q0 423 803 C
SEAT      6Q0 423 803 G
SEAT      6Q0 423 804 A
SEAT      6Q0 423 804 C
SEAT      6Q0 423 804 G
SEAT      6Q0 423 810 C
SEAT      6Q0 423 810 G
SKODA      6Q0 423 803 A
SKODA      6Q0 423 803 C
SKODA      6Q0 423 803 G
SKODA      6Q0 423 804 A
SKODA      6Q0 423 804 C
SKODA      6Q0 423 804 G
SKODA      6Q0 423 810 C
SKODA      6Q0 423 810 G
VOLKSWAGEN      6Q0 423 803 A
VOLKSWAGEN      6Q0 423 803 C
VOLKSWAGEN      6Q0 423 803 G
VOLKSWAGEN      6Q0 423 804 A
VOLKSWAGEN      6Q0 423 804 C
VOLKSWAGEN      6Q0 423 804 G
VOLKSWAGEN      6Q0 423 810 C
VOLKSWAGEN      6Q0 423 810 G

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0819 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0819 MAXGEAR:

2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.