Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L10114 monroe

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L10114 MONROE

L10114 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L10114
60.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L10114

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,500
Wymagana ilość 2
Gwint wewnętrzny [mm] 16x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 14,5
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 5412096301988

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L10114 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 4,6-T (B906), SPRINTER 5-T (B906); VW CRAFTER 30-35, CRAFTER 30-50 1.8-3.5 04.06-12.18

MONROE jest uznanym producentem wytwarzającym dobrej jakości końcówki drążka, w tym oglądany końcówka drążka L10114 oferowany w sprzedaży przez nasz sklep.
Zarówno końcówka drążka jak i inne części tego producenta, produkowane są z zachowaniem wysokich norm jakości. Produkowana przez MONROE część końcówka drążka L10114 wykonywana jest z wysokiej jakości materiałów na nowoczesnych urządzeniach i maszynach. MONROE stosuje wysokie rygory technologiczne aby produkowane przez niego końcówki drążka spełniały wymagania uzytkowników aut. Użytkownicy twierdzą zdecydowanie, że końcówka drążka MONROE L10114 najlepiej spełniają wymagania trwałości i jakości.
Końcówka drążka L10114 ma zastosowanie do takich aut jak MERCEDES-BENZ KLASA C (W202) od 1993.03, VW (VOLKSWAGEN) NEW BEETLE kabriolet (1Y7) od 2002.09 oraz wielu innych modeli aut. Zamawianie auto części nie zawsze musi byc łatwe. Jeżeli nie umiesz prawidłowo dobrać samodzielnie końcówki drążka do swojego samochodu zaufaj doradcom z wieloletnim stażem pracującym w naszym sklepie. Pomogą Ci w tym zadaniu, a Ty będziesz mógł się cieszyć szybką dostawą zamówionej części.
MONROE L10114 to bardzo dobra decyzja zakupowa przy wymianie tej części w samochodzie ze względu na korzystny stosunek cena-jakość oraz bezproblemową procedurę reklamacyjną stosowaną przez producenta części firmę MONROE.
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      906 460 00 48
MERCEDES-BENZ      906 460 01 48
MERCEDES-BENZ      906 460 03 48
VOLKSWAGEN      2E0 713 501
VOLKSWAGEN      2E0498104
VOLKSWAGEN      2E0498104A

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L10114 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L10114 MONROE:

2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.