Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Kia CARENS III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (UN) 2.0 CRDi 135 (2009.08-???) 136km » L25123 monroe
wybrany samochód: 
Kia Carens Iii Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (un) 2.0 Crdi 135 (2009.08-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L25123 MONROE

L25123 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L25123
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L25123
L25123

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L25123

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaSMI-KOYO
Długość [mm]90
Ciężar [kg]0,400
Gwint wewnętrzny [mm]14x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm]14,5
Szerokość opakowania [cm]9,5
Wysokość opakowania [cm]5
nr EAN5412096303876

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L25123 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: NISSAN KUBISTAR, MICRA C+C III, MICRA III, RENAULT CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, CLIO III, CLIO III/HATCHBACK, KANGOO, KANGOO EXPRESS 0.9-Electric 08.95-
numery OEM:
NISSAN      48520-00QAF
NISSAN      48520-00QAP
NISSAN      48520-AX602
RENAULT      485200151R
RENAULT      7701 047 416
RENAULT      7701 047 813
RENAULT      7701 474 493
RENAULT      7701 474 642
RENAULT      7701 475 843

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L25123 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L25123 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.