Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L29220 monroe

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L29220 MONROE

L29220 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MONROE
monroe L29220
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L29220
L29220
monroe L29220 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L29220 monroe
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L29220 monroe
59.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro
2 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L29220

producent:

MONROE

Długość [mm] 300
Ciężar [kg] 0,600
Wymagana ilość 2
Wymiar gwintu M14x1,5 / M16x1,5
Długość opakowania [cm] 43,5
Szerokość opakowania [cm] 7,5
Wysokość opakowania [cm] 4
nr EAN 5412096281990

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L29220 MONROE

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 300mm) pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III; SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK; VW FOX, POLO 1.0-2.0 08.99-05.15
numery OEM:
SEAT      6Q0 423 810 C
SEAT      6Q0423810C
SKODA      6Q0 423 810 C
SKODA      6Q0423810C
VOLKSWAGEN      5Z0423804
VOLKSWAGEN      6Q0 423 810 C
VOLKSWAGEN      6Q0423810C

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L29220 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L29220 MONROE:

2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.