Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Fiat PANDA (169_) 1.2 (169.AXB11, 169.AXB1A) (2003.09-???) 60km » JTE1023 trw
wybrany samochód: 
Fiat Panda (169_) 1.2 (169.axb11, 169.axb1a) (2003.09-???) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1023 TRW

JTE1023 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TRW
trw JTE1023
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1023
JTE1023
trw JTE1023 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1023 trw
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1023 trw
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1023 trw
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1023 trw
67.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (34 ocen)
numer części:

JTE1023

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Długość [mm]155
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintuM8x1,25
Gwint zewn. [mm]M14x1.5
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowyzewnętrzny
nr EAN3322937434299

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1023 TRW

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 ALLROAD C6, A6 C5, A6 C6, ALLROAD C5, SEAT EXEO, EXEO ST, SKODA SUPERB I, VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-5.2 11.94-05.13
numery OEM:
AUDI      4B0 419 801 G
AUDI      4B0 419 811 D
AUDI      4B0 419 811 G
AUDI      4B1 422 065 T
AUDI      4B1 422 066 N
AUDI      4B2 422 066 F
AUDI      4B7 422 065
AUDI      4B7 422 065 C
AUDI      4D0 419 801 G
AUDI      4D0 419 801 M
AUDI      4D0 419 801 Q
AUDI      4D0 419 811 J
AUDI      4F0 419 811 B
AUDI      4F0 419 811 C
AUDI      4F0 419 811 D
AUDI      4F0 498 811
AUDI      4F0 498 811 A
AUDI      4F1 422 065 K
AUDI      4F1 422 065 P
AUDI      4F1 422 065 R
AUDI      4F1 422 066
AUDI      4F1 422 066 A
AUDI      8D0 498 998 A
AUDI      8D1 422 071 Q
AUDI      8D1 422 072
AUDI      8D1 422 072 B
AUDI      8D1 422 072 P
AUDI      8D1 422 072 Q
AUDI      8D2 422 071 P
AUDI      8D2 422 071 Q
AUDI      8E0 419 801
AUDI      8E0 419 801 E
AUDI      8E0 419 811
AUDI      8E0 419 821
AUDI      8E1 422 071 B
AUDI      8E1 422 071 H
AUDI      8E2 422 066 D
AUDI      8E2 422 066 Q
AUDI      8H1 422 065
AUDI      8H1 422 065 B
SEAT      4B0 419 801 G
SEAT      4B0 419 811 D
SEAT      4B0 419 811 G
SEAT      4B1 422 065 T
SEAT      4B1 422 066 N
SEAT      4B2 422 066 F
SEAT      4B7 422 065
SEAT      4B7 422 065 C
SEAT      4D0 419 801 G
SEAT      4D0 419 801 M
SEAT      4D0 419 801 Q
SEAT      4D0 419 811 J
SEAT      4F0 419 811 B
SEAT      4F0 419 811 C
SEAT      4F0 419 811 D
SEAT      4F0 498 811 A
SEAT      4F1 422 065 K
SEAT      4F1 422 065 P
SEAT      4F1 422 065 R
SEAT      4F1 422 066
SEAT      4F1 422 066 A
SEAT      8D0 498 998 A
SEAT      8D1 422 071 Q
SEAT      8D1 422 072
SEAT      8D1 422 072 B
SEAT      8D1 422 072 P
SEAT      8D1 422 072 Q
SEAT      8D2 422 071 P
SEAT      8D2 422 071 Q
SEAT      8E0 419 801
SEAT      8E0 419 801 E
SEAT      8E0 419 811
SEAT      8E0 419 821
SEAT      8E1 422 071 B
SEAT      8E1 422 071 H
SEAT      8E2 422 066 D
SEAT      8E2 422 066 Q
SEAT      8H1 422 065
SEAT      8H1 422 065 B
SKODA      4B0 419 801 G
SKODA      4B0 419 811 D
SKODA      4B0 419 811 G
SKODA      4B1 422 065 T
SKODA      4B1 422 066 N
SKODA      4B2 422 066 F
SKODA      4B7 422 065
SKODA      4B7 422 065 C
SKODA      4D0 419 801 G
SKODA      4D0 419 801 M
SKODA      4D0 419 801 Q
SKODA      4D0 419 811 J
SKODA      4F0 419 811 B
SKODA      4F0 419 811 C
SKODA      4F0 419 811 D
SKODA      4F0 498 811
SKODA      4F0 498 811 A
SKODA      4F1 422 065 K
SKODA      4F1 422 065 P
SKODA      4F1 422 065 R
SKODA      4F1 422 066
SKODA      4F1 422 066 A
SKODA      8D0 498 998 A
SKODA      8D1 422 071 Q
SKODA      8D1 422 072
SKODA      8D1 422 072 B
SKODA      8D1 422 072 P
SKODA      8D1 422 072 Q
SKODA      8D2 422 071 P
SKODA      8D2 422 071 Q
SKODA      8E0 419 801
SKODA      8E0 419 801 E
SKODA      8E0 419 811
SKODA      8E0 419 821
SKODA      8E1 422 071 B
SKODA      8E1 422 071 H
SKODA      8E2 422 066 D
SKODA      8E2 422 066 Q
SKODA      8H1 422 065
SKODA      8H1 422 065 B
VOLKSWAGEN      4B0 419 801 G
VOLKSWAGEN      4B0 419 811 D
VOLKSWAGEN      4B1 422 065 T
VOLKSWAGEN      4B1 422 066 N
VOLKSWAGEN      4B2 422 066 F
VOLKSWAGEN      4B7 422 065
VOLKSWAGEN      4B7 422 065 C
VOLKSWAGEN      4D0 419 801 G
VOLKSWAGEN      4D0 419 801 M
VOLKSWAGEN      4D0 419 801 Q
VOLKSWAGEN      4F0 419 811 B
VOLKSWAGEN      4F0 498 811
VOLKSWAGEN      4F1 422 065 K
VOLKSWAGEN      4F1 422 065 P
VOLKSWAGEN      4F1 422 065 R
VOLKSWAGEN      4F1 422 066
VOLKSWAGEN      4F1 422 066 A
VOLKSWAGEN      8D0 498 998 A
VOLKSWAGEN      8D1 422 071 Q
VOLKSWAGEN      8D1 422 072
VOLKSWAGEN      8D1 422 072 B
VOLKSWAGEN      8D1 422 072 P
VOLKSWAGEN      8D1 422 072 Q
VOLKSWAGEN      8D2 422 071 P
VOLKSWAGEN      8D2 422 071 Q
VOLKSWAGEN      8E0 419 801
VOLKSWAGEN      8E0 419 801 E
VOLKSWAGEN      8E0 419 821
VOLKSWAGEN      8E1 422 071 B
VOLKSWAGEN      8E1 422 071 H
VOLKSWAGEN      8E2 422 066 D
VOLKSWAGEN      8E2 422 066 Q
VOLKSWAGEN      8H1 422 065
VOLKSWAGEN      8H1 422 065 B
FAW-AUDI      8E0 419 811

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1023 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1023 TRW:

2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-29
 5/5
Kolejny raz kupiłem części trw i wszystko jest jak należy
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-29
 5/5
Pa
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-27
 5/5
J/w
2021-12-03
 5/5
Polecam ten produkt Trw pierwszy montaż
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-03
 5/5
Polecam. Dobra cena
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
2021-11-27
 5/5
Dobra jakość, pasuje :)
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
2020-04-29
 5/5
Można pochwalić organizację sklepu i kolejny raz zamówiłem JAR7552 trw
2020-04-29
 5/5
Szybki odbiór osobisty w punkcie. Dobra komunikacja SMS
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.