Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) 1.6 (CB4A) (1994.02-1996.12) 90km » 23376 walker
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer V (cb_a, Cd_a, Ce_a) 1.6 (cb4a) (1994.02-1996.12) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23376 WALKER

23376 Tłumik WALKER
walker 23376
Tłumik 23376
23376
walker 23376 Tłumik
Tłumik 23376 walker
Tłumik 23376 walker
Tłumik 23376 walker
190.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23376

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1540
Ciężar [kg]3,900
Litera rozpoznawcza65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490233769


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23376 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: SUZUKI SWIFT II 1.0/1.3 03.89-12.05
numery OEM:
SUZUKI      1430062B00
SUZUKI      1430062E10
SUZUKI      1430065B00
SUZUKI      1430065B20
SUZUKI      1430065E10
SUZUKI      1430065E30
SUZUKI      1430066E00
zamienniki:

Zastosowanie Tłumik 23376 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23376 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.