Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Hyundai GENESIS (DH) 3.0 GDI (2014.06-???) 249km » 25126 walker
wybrany samochód: 
Hyundai Genesis (dh) 3.0 Gdi (2014.06-???) 249km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 25126 WALKER

25126 Tłumik WALKER
walker 25126
Tłumik 25126
25126
walker 25126 Tłumik
Tłumik 25126 walker
532.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

25126

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]2100
Ciężar [kg]9,700
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490251268

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 25126 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: VW TOURAN 1.4/2.0 10.03-05.15
numery OEM:
VOLKSWAGEN      1T0253609AE
VOLKSWAGEN      1T0253609AL
VOLKSWAGEN      1T0253609C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 25126 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 25126 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.