Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje » 36820 original imperium

Dystans gumowy, resorowanie 36820 ORIGINAL IMPERIUM

36820 Dystans gumowy, resorowanie ORIGINAL IMPERIUM
30.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

36820

Materiał Termoplast
dla numeru OE 8200180137
Masa [g] 189
Strona zabudowy z prawej
Numer komponentu 2
Materiał Guma
Rodzaj łożyskowania Poduszka gumowa
Strona zabudowy z lewej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z osłoną / miech powietrzny
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 8033989191577

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 36820 ORIGINAL IMPERIUM

Zestaw montażowy amortyzatora przód pasuje do: RENAULT ESPACE IV, LAGUNA II, VEL SATIS 1.9D-3.5 06.02-
numery OEM:
RENAULT      8200180137

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 36820 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Dystans gumowy, resorowanie 36820 ORIGINAL IMPERIUM:

2022-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-01
 5/5
100% PoLeCaM

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.