Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Wysokość [mm] | 121 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 76,0 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | 3/4" - 16 UNF | |
Ciężar [kg] | 0,4 | |
dla numeru OE | 06A 115 561 B | |
nr EAN | 5050063012682 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju ADV182108 BLUE PRINT
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
034115561A, 06A115561, 06A115561A, 06A115561B, 078115561K, 34115561A, 6A115561, 6A115561A, 6A115561B, 78115561K
034115561A, 06A115561, 06A115561A, 06A115561B, 06A115561E, 34115561A, 6A115561, 6A115561A, 6A115561B, 6A115561E
034115561A, 06A115561, 06A115561A, 06A115561B, 34115561A, 6A115561, 6A115561A, 6A115561B
034115561A, 06A115561, 06A115561A, 06A115561B, 34115561A, 6A115561, 6A115561A, 6A115561B
AUDI | 034 115 561 A | |
AUDI | 06A 115 561 | |
AUDI | 06A 115 561 A | |
AUDI | 06A 115 561 B | |
AUDI | 078 115 561 K | |
AUDI | 34 115 561 A | |
AUDI | 6A 115 561 | |
AUDI | 6A 115 561 A | |
AUDI | 6A 115 561 B | |
AUDI | 78 115 561 K | |
SEAT | 034 115 561 A | |
SEAT | 06A 115 561 | |
SEAT | 06A 115 561 A | |
SEAT | 06A 115 561 B | |
SEAT | 34 115 561 A | |
SEAT | 6A 115 561 | |
SEAT | 6A 115 561 A | |
SEAT | 6A 115 561 B | |
SKODA | 034 115 561 A | |
SKODA | 06A 115 561 | |
SKODA | 06A 115 561 A | |
SKODA | 06A 115 561 B | |
SKODA | 34 115 561 A | |
SKODA | 6A 115 561 | |
SKODA | 6A 115 561 A | |
SKODA | 6A 115 561 B | |
VOLKSWAGEN | 034 115 561 A | |
VOLKSWAGEN | 06A 115 561 | |
VOLKSWAGEN | 06A 115 561 A | |
VOLKSWAGEN | 06A 115 561 B | |
VOLKSWAGEN | 06A 115 561 E | |
VOLKSWAGEN | 34 115 561 A | |
VOLKSWAGEN | 6A 115 561 | |
VOLKSWAGEN | 6A 115 561 A | |
VOLKSWAGEN | 6A 115 561 B | |
VOLKSWAGEN | 6A 115 561 E |
Zastosowanie Filtr oleju ADV182108 BLUE PRINT w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju ADV182108 BLUE PRINT:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Historia firmy Blue Print sięga 1994 roku, kiedy to została założona w Japonii jako oddział koncernu TAD Group. W ciągu kilku lat firma stała się wiodącym producentem części samochodowych na rynku japońskim, a wkrótce rozszerzyła swoją działalność na inne rynki azjatyckie oraz europejskie.
Obecnie Blue Print posiada fabryki i centra dystrybucyjne w wielu krajach na całym świecie, w tym w Japonii, Chinach, Wielkiej Brytanii, Czechach i na Słowacji. Firma oferuje szeroki zakres produktów, w tym części do silników, zawieszenia, układów hamulcowych, układów kierowniczych, systemów wydechowych, układów chłodzenia, układów elektrycznych i wiele innych.