Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1 987 947 917 bosch

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 917 BOSCH

1 987 947 917 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 947 917
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 917
1 987 947 917
bosch 1 987 947 917 Pasek klinowy wielorowkowy
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 917 bosch
25.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (16 ocen)
numery handlowe:

5 PK 940

numer części:

1 987 947 917

producent:

BOSCH

Ilość żeber 5
Długość [mm] 940
nr EAN 3165141069563

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 917 BOSCH

Pasek wielorowkowy (5PK940) pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 155; FIAT BRAVA, BRAVO I, DOBLO, DOBLO/MINIVAN, DUCATO, MAREA, MULTIPLA, PALIO, PUNTO, SIENA, STILO, TEMPRA, TIPO, UNO 1.4-3.5 04.89-
numery OEM:
ALFA ROMEO      7749145
FIAT      1300142080
FIAT      1300342080
FIAT      46403854
FIAT      46448693
FIAT      46462944
FIAT      46542138
FIAT      46738444
FIAT      55192799
FIAT      60809160
FIAT      73500719
FIAT      7721293
FIAT      7749145
FIAT      7761147
FIAT      K1300142080
FIAT      K1300342080
HONDA      31110-P5G-003
HONDA      31110-PD6-003
HONDA      31110-PD6-004
HONDA      31110-PY3-003
LANCIA      46403854
LANCIA      46448693
LANCIA      46462944
LANCIA      46738444
LANCIA      55192799
LANCIA      60809160
LANCIA      7721293
LANCIA      7749145
LANCIA      7761147
MITSUBISHI      MD349465
MITSUBISHI      MD368859
NISSAN      11720 52F00
OPEL      1340637
OPEL      9117589
OPEL      9117590
OPEL      9224369
OPEL      93182264
VAUXHALL      9117589
VAUXHALL      9117590
VAUXHALL      93182264
CHEVROLET      09 224 369
CHEVROLET      93 182 264
HOLDEN      93 182 264

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 917 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 917 BOSCH:

2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie
2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-17
 5/5
Ok
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.