Wysokość [mm] | 102 |
Wymiar gwintu | 3/4"-16 UNF |
Średnica wewnętrzna [mm] | 72 |
średnica zewnętrzna [mm] | 95 |
Rodzaj połączenia | Pudełko |
Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 62 |
Długość opakowania [cm] | 9,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 9,5 |
Wysokość opakowania [cm] | 10,5 |
nr EAN | 4044197762910 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju COF100102S CHAMPION
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
KALINA, PRIORA, GRANTA, LARGUS, LARGUS Skrzynia, KALINA II, VESTA
SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
MG TF, MG ZR, MG ZS, MG ZS Hatchback, MG ZT, MG ZT- T, MG X-POWER
A110 II, A290
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X
2901
LANOS, MATIZ
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA
60507080
11405640, 11425472, 11436936, 11464497, 11464498, 11525472, 11525802, 1473773, 1482151, 1498020, 1498021, 1508831, 1515160, 1555451, 1556297, 1564767, 1565486, 5000860, 50012248, 5001248, 5002230, 5003559, 5003560, 5003561, 5003932, 5008677, 5010665, 5013957, 5016957, 5018355, 692M6714AA, 70HM6714AA, 70HM6714BB, 74HM6714CA, 74HM6714CB, A700X6714GA, A710X6714DA, A710X6714EA, A710X6714FA, A710X6714MA, A740X6714FA, A770X6714MA, A770X6714RA, A770X6714UA, D5NN6714A
1560025010, 156002501083, 1560125010, 1560178001, 156017800171, 1560196006, 401503037071
021115351A
7700640165, 7700640175, 7701008698, 7701020783, 7701029278, 7701348110, 7701542286
110931
4434794, 82342881, 82360558
0003897991, 0003936569, 0003936870, 0005940898
4041315, 5057957, 5281090, 75061411, 75221405, 75221481
800334, 880334
ALFA ROMEO | 60507080 | |
CHRYSLER | 4041315 | |
CHRYSLER | 5057957 | |
CHRYSLER | 5281090 | |
CHRYSLER | 75061411 | |
CHRYSLER | 75221405 | |
CHRYSLER | 75221481 | |
FIAT | 0HM6716BA | |
FIAT | 4286051 | |
FIAT | 4316238 | |
FIAT | 4335580 | |
FIAT | 4363485 | |
FIAT | 4371582 | |
FIAT | 4382101 | |
FIAT | 4434790 | |
FIAT | 4434794 | |
FIAT | 5951685 | |
FIAT | 5964796 | |
FIAT | 82342881 | |
FORD | 11405640 | |
FORD | 11425472 | |
FORD | 11436936 | |
FORD | 11464497 | |
FORD | 11464498 | |
FORD | 11525472 | |
FORD | 11525802 | |
FORD | 1473773 | |
FORD | 1482151 | |
FORD | 1498020 | |
FORD | 1498021 | |
FORD | 1508831 | |
FORD | 1515160 | |
FORD | 1555451 | |
FORD | 1556297 | |
FORD | 1564767 | |
FORD | 1565486 | |
FORD | 5000860 | |
FORD | 50012248 | |
FORD | 5001248 | |
FORD | 5002230 | |
FORD | 5003559 | |
FORD | 5003560 | |
FORD | 5003561 | |
FORD | 5003932 | |
FORD | 5008677 | |
FORD | 5010665 | |
FORD | 5013957 | |
FORD | 5016957 | |
FORD | 5018355 | |
FORD | 692M6714AA | |
FORD | 70HM6714AA | |
FORD | 70HM6714BB | |
FORD | 74HM6714CA | |
FORD | 74HM6714CB | |
FORD | A700X6714GA | |
FORD | A710X6714DA | |
FORD | A710X6714EA | |
FORD | A710X6714FA | |
FORD | A710X6714MA | |
FORD | A740X6714FA | |
FORD | A770X6714MA | |
FORD | A770X6714RA | |
FORD | A770X6714UA | |
FORD | D5NN6714A | |
ISUZU | 13240080 | |
ISUZU | 88511161 | |
ISUZU | 88513106 | |
LANCIA | 4434794 | |
LANCIA | 82342881 | |
LANCIA | 82360558 | |
PEUGEOT | 110931 | |
RENAULT | 7700640165 | |
RENAULT | 7700640175 | |
RENAULT | 7701008698 | |
RENAULT | 7701020783 | |
RENAULT | 7701029278 | |
RENAULT | 7701348110 | |
RENAULT | 7701542286 | |
SAAB | 800334 | |
SAAB | 880334 | |
SEAT | 0003897991 | |
SEAT | 0003936569 | |
SEAT | 0003936870 | |
SEAT | 0005940898 | |
TOYOTA | 15600-25010 | |
TOYOTA | 15600-25010-83 | |
TOYOTA | 15601-25010 | |
TOYOTA | 15601-78001 | |
TOYOTA | 15601-78001-71 | |
TOYOTA | 15601-96006 | |
TOYOTA | 40150-30370-71 | |
VOLKSWAGEN | 021115351A | |
PIAGGIO | 222721 | |
VAG | 021115351A | |
VAG | 3897991 | |
VAG | 3936569 | |
VAG | 3936870 | |
VAG | 5940898 | |
VAG | J1560025010 |
Zastosowanie Filtr oleju COF100102S CHAMPION w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju COF100102S CHAMPION:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.