Wysokość [mm] | 112 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 25 |
średnica zewnętrzna [mm] | 58 |
Rodzaj połączenia | Pudełko |
Rodzaj filtra | Wkład filtra |
Długość opakowania [cm] | 6,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 6,5 |
Wysokość opakowania [cm] | 12 |
nr EAN | 4044197964307 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju COF100692E CHAMPION
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
4420403
152083323R, 152092962R, 152093920R, 152094543R, 7701070114, 7701478538
1520800Q1G, 1520900Q0D, 1520900Q0G, 1520900Q0H
6221800009, A6221800009
6000619752
FIAT | 6000619752 | |
MERCEDES-BENZ | 622 180 00 09 | |
MERCEDES-BENZ | A 622 180 00 09 | |
NISSAN | 15208-00Q1G | |
NISSAN | 15209-00Q0D | |
NISSAN | 15209-00Q0G | |
NISSAN | 15209-00Q0H | |
OPEL | 44 20 403 | |
RENAULT | 15 20 833 23R | |
RENAULT | 15 20 929 62R | |
RENAULT | 15 20 939 20R | |
RENAULT | 15 209 45 43R | |
RENAULT | 77 01 070 114 | |
RENAULT | 77 01 478 538 | |
VAUXHALL | 93168068 |
Zastosowanie Filtr oleju COF100692E CHAMPION w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju COF100692E CHAMPION:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.