Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 880200 era

Cewka zapłonowa, OEM 880200 ERA

880200 Cewka zapłonowa, OEM ERA
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

880200

producent:

ERA

Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379091690

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, OEM 880200 ERA

numery OEM:
BMW      12 13 1 712 223
BMW      12 13 5 A06 753
BMW      12 13 7 551 049
BMW      12 13 7 562 744
BMW      12 13 7 571 643
BMW      12 13 7 594 937
BMW      12 13 7 594 938
BMW      12 13 8 647 689
BMW      12 13 8 657 273
BMW      7 565 547
BMW      7 571 643
CITROËN      5970 64
CITROËN      5970 91
CITROËN      98 078 418 80
CITROËN      V7 562 744
CITROËN      V7 562 744 80
CITROËN      V7 571 643 80
CITROËN      V7 575 010 80
CITROËN      V7 594 937 80
PEUGEOT      5970 64
PEUGEOT      5970 91
PEUGEOT      98 078 418 80
PEUGEOT      V7 562 744
PEUGEOT      V7 562 744 80
PEUGEOT      V7 571 643 80
PEUGEOT      V7 575 010 80
PEUGEOT      V7 594 937 80

Zastosowanie Cewka zapłonowa, OEM 880200 ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa, OEM 880200 ERA:

2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.