Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Mercedes-benz T2/LN1 Platforma / podwozie 811 D (670.302, 670.303) (1986.04-1994.12) 116km » OE 685/6 filtron wix
wybrany samochód: 
Mercedes-benz T2/ln1 Platforma / Podwozie 811 D (670.302, 670.303) (1986.04-1994.12) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OE 685/6 FILTRON WIX

OE 685/6 Filtr oleju FILTRON WIX
filtron OE 685/6
Filtr oleju OE 685/6
27.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (180 ocen)
numer części:

OE 685/6

producent:

FILTRON WIX

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]117
średnica zewnętrzna [mm]70
Średnica wewnętrzna 1 [mm]29
Średnica wewnętrzna 2 [mm]29
nr EAN5904608076854

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OE 685/6 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: LEXUS GS, IS II, LC, LX, RC, TOYOTA LAND CRUISER 200, TUNDRA 4.5D-5.7 08.07-
numery OEM:
TOYOTA      04152-38020
TOYOTA      04152-51010
TOYOTA      04152-YZZA4

Zastosowanie Filtr oleju OE 685/6 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OE 685/6 FILTRON WIX:

mihal,
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Rajszew
2024-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Ząbki
2023-11-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2024-08-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Grabica
2025-05-25
 5/5
Bardzo dobry
Adrian, Radlin
2021-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Gdynia
2020-01-27
 5/5
Zakup towaru OP 537/1 zrobionej kilka dni temu już zamontowany w aucie
kamil, Opole
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Łódź
2021-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-05-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, Będzin
2020-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Bydgoszcz
2023-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Młochów
2022-08-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Gniewkowo
2021-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wrocław
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Witaszyce
2020-05-17
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta filtron teraz kupiłem OE 648/4 i sprawuje się całkiem okej
Adam, Zbuczyn
2019-12-01
 5/5
Materiały użyte do produkcji tego filtra widać że są wysokiej jakości
Łukasz, Radzymin
2021-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Skrzydlna
2022-06-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sebastian, Daszewice
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Mirzec
2020-02-02
 5/5
Bardzo dobrze wykonany filtr. Polecam wszystkim
Adam, Serock
2020-02-16
 5/5
Wahałem się przed zakupem OP 643/3 producenta to ale wszystko jest w porządku
Jan, Ślesin
2024-07-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sebastian, Daszewice
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kraków
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Ząbkowice Śląskie
2019-12-08
 5/5
Filtry producenta filtron jak zwykle wykonane wzorowo
Jerzy, Ząbkowice Śląskie
2020-08-05
 5/5
?
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.