Liczba zębów 1 | 123 |
Szerokość 1 [mm] | 28,00 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pompą wodną |
uwzględnić informację serwisową | |
nr EAN | 4005108996510 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0542 30 INA
SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I
CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I
2431227000, 2431227250, 2441027000, 2441027250, 2481027000, 2481027200, 2481027250, 2510027000, 2510027010, 2510027900
2431227000, 2431227250, 2441027000, 2441027250, 2481027000, 2481027200, 2481027250, 2510027000, 2510027010, 2510027900
HYUNDAI | 24312-27000 | |
HYUNDAI | 24312-27250 | |
HYUNDAI | 2431227000 | |
HYUNDAI | 2431227250 | |
HYUNDAI | 24410-27000 | |
HYUNDAI | 24410-27250 | |
HYUNDAI | 2441027000 | |
HYUNDAI | 2441027250 | |
HYUNDAI | 24810-27000 | |
HYUNDAI | 24810-27200 | |
HYUNDAI | 24810-27250 | |
HYUNDAI | 2481027000 | |
HYUNDAI | 2481027200 | |
HYUNDAI | 2481027250 | |
HYUNDAI | 25100-27000 | |
HYUNDAI | 25100-27010 | |
HYUNDAI | 25100-27900 | |
HYUNDAI | 2510027000 | |
HYUNDAI | 2510027010 | |
HYUNDAI | 2510027900 | |
KIA | 24312-27000 | |
KIA | 24312-27250 | |
KIA | 2431227000 | |
KIA | 2431227250 | |
KIA | 24410-27000 | |
KIA | 24410-27250 | |
KIA | 2441027000 | |
KIA | 2441027250 | |
KIA | 24810-27000 | |
KIA | 24810-27200 | |
KIA | 24810-27250 | |
KIA | 2481027000 | |
KIA | 2481027200 | |
KIA | 2481027250 | |
KIA | 25100-27000 | |
KIA | 25100-27010 | |
KIA | 25100-27900 | |
KIA | 2510027000 | |
KIA | 2510027010 | |
KIA | 2510027900 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0542 30 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0542 30 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.