Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Nissan SUNNY II Hatchback (N13) 1.5 (1986.06-1988.10) 71km » FO-510S japanparts
wybrany samochód: 
Nissan Sunny Ii Hatchback (n13) 1.5 (1986.06-1988.10) 71km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju FO-510S JAPANPARTS

FO-510S Filtr oleju JAPANPARTS
japanparts FO-510S
Filtr oleju FO-510S

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (21 ocen)
numer części:

FO-510S

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Długość [mm]67
średnica zewnętrzna [mm]80,3
Średnica zabudowy [mm]63
Gwint wewnętrzny [mm]M20 x 1,5
nr EAN8033001062533

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju FO-510S JAPANPARTS

FILTR OLEJU JAPANPARTS FO-510S CHRYSLER VOYAGER II 3.0I 91-95
numery OEM:
BMW      MD322508
MITSUBISHI      1230A153
MITSUBISHI      MD007095
MITSUBISHI      MD007360
MITSUBISHI      MD031805
MITSUBISHI      MD071462A
MITSUBISHI      MD084693
MITSUBISHI      MD136466
MITSUBISHI      MD322508
MITSUBISHI      MD356000
MITSUBISHI      MR984204
MITSUBISHI      MZ690070
MITSUBISHI      MZ690900
MITSUBISHI      MZ690901
MITSUBISHI      SMD136466
MITSUBISHI      TS200004
SMART      1221800110
SMART      A1221800110
GONOW      710020004

Zastosowanie Filtr oleju FO-510S JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju FO-510S JAPANPARTS:

Jakub, Warszawa
2023-03-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ząbki K. Warszawy
2022-02-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
krzysztof, warszawa
2023-05-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Lubliniec
2022-07-05
 5/5
Uważam ze filtr swoją cena i jakością miażdży konkurencje. W zestawie dostajemy komplet nowych oringów wraz z podkładka miedzina pod korek spustowy oleju.
Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Lubliniec
2023-09-08
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Bartek, Wałbrzych
2019-10-30
 5/5
Części japanparts są godne polecenia
Grzegorz, Ząbki K. Warszawy
2022-02-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ząbki K. Warszawy
2023-02-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, MArki
2021-10-01
 5/5
filtr pasował i cena b. dobra
Józef, Grabówka
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sebastian, Grabowiec
2020-11-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Józef, Grabówka
2021-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Milicz
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Cieszyn
2020-12-17
 5/5
Dobry już założony
Krzysztof, Czerwonak
2020-02-07
 5/5
Jakość na pewno lepsza niż innych producentów których testowałem
RAFAŁ, JANOWIEC
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ząbki K. Warszawy
2025-05-28
 5/5
OK
Grzegorz, Ząbki K. Warszawy
2023-02-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Tłuszcz
2023-03-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Leszek, Chorzów
2023-02-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.