Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » CC002 kamoka

Wysprzęglik centralny sprzęgła, KAMOKA CC002 KAMOKA

CC002 Wysprzęglik centralny sprzęgła, KAMOKA KAMOKA
kamoka CC002
Wysprzęglik centralny sprzęgła, KAMOKA CC002
CC002
96.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

CC002

producent:

KAMOKA

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nasadką rurową
Sposób montażu wciśnięty
nr EAN 5908242691626

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła, KAMOKA CC002 KAMOKA

numery OEM:
FORD      1021237
FORD      1024697
FORD      1026539
FORD      1031915
FORD      1034740
FORD      1070850
FORD      1070855
FORD      1075776
FORD      1079485
FORD      1689223
FORD      1715642
FORD      1838043
FORD      96 WT-7A564-AB
FORD      96WT-7A564-BA
FORD      96WT7A564BB
FORD      AN21 7A564 AA
FORD      AN21-7A564-AA
FORD      AN21-7A564-AB
FORD      AN217A564AC
FORD      P97WT-7002-EB
FORD      P97WT-7002-EC
FORD      P97WT-7002-ED
FORD      P97WT-7002-EG
FORD      P97WT-7002-MB
FORD      P97WT-7002-MC
FORD      XS41-7A564-EA
FORD      XS417A564EA
FORD      YS4Z7A564EA
MAZDA      1E00-16-540
MAZDA      1E00-16-540A
MAZDA      1E01-16-540
MAZDA      1E0116540A
MAZDA      1E0703000B
CHANGAN FORD MAZDA      AN217A564AB

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła, KAMOKA CC002 KAMOKA w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.