Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OC 299 knecht

Filtr oleju OC 299 KNECHT

OC 299 Filtr oleju KNECHT
 

    Ocena:
5/5 (139 ocen)
numery handlowe:

78438384

numer części:

OC 299

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 102,0
Wysokość [mm] 100
Gwintowana złączka M20x1,5
Średnica 2 [mm] 97,6
Średnica 3 [mm] 87,0
Moment dokręcenia [Nm] 20
nr EAN 4009026103654

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 299 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: ISUZU CAMPO, ELF, TROOPER I; OPEL CAMPO; MITSUBISHI CANTER (FE3, FE4) V, CANTER (FE5, FE6) VI 2.2D-4.9D 01.83-
numery OEM:
GMC      93156631
GMC      94028863
ISUZU      132110181
ISUZU      4303049
ISUZU      4303362
ISUZU      4303363
ISUZU      4316176
ISUZU      4317365
ISUZU      4318228
ISUZU      5132110180
ISUZU      5132110181
ISUZU      5132110240
ISUZU      8844289310
ISUZU      893156631
ISUZU      894028863
ISUZU      8941673990
ISUZU      8943257690
ISUZU      8944289310
ISUZU      93156945
ISUZU      94167399
ISUZU      94325769
ISUZU      94428931
ISUZU      9885111942
MITSUBISHI      ME004049
MITSUBISHI      ME004099
MITSUBISHI      ME014833
MITSUBISHI      ME01483B
OPEL      0650394
OPEL      4303362
OPEL      650394
OPEL      93156945
OPEL      94428931
VAUXHALL      93156945
VAUXHALL      94428931
VAUXHALL      VOF110
HYUNDAI      2631641000

Zastosowanie Filtr oleju OC 299 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 299 KNECHT:

2023-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-25
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
2021-02-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-12-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-22
 5/5
Luź
2021-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-30
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części
2021-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-01
 5/5
Ok
2020-10-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-16
 5/5
Wszystko pasuje idealnie. Doskonała jakość.
2020-06-22
 3/5
Drogo

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.