Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OX 164D knecht

Filtr oleju OX 164D KNECHT

OX 164D Filtr oleju KNECHT
knecht OX 164D
Filtr oleju OX 164D
OX 164D
knecht OX 164D Filtr oleju
41.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (141 ocen)
numery handlowe:

79690710, OX 164D ECO

numer części:

OX 164D

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 198
Średnica [mm] 73,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 9
Średnica wewnętrzna 3 [mm] 34,4
nr EAN 4009026084366

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 164D KNECHT

Filtr oleju pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 C5, A8 D2, ALLROAD C5; SKODA SUPERB I; VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.8/2.4/2.5D 01.96-03.08
numery OEM:
AUDI      059115561A
AUDI      059115561B
AUDI      059115562
AUDI      059115562A
AUDI      059115562B
AUDI      59115561B
AUDI      59115562
SKODA      059115562
SKODA      059115562A
SKODA      59115561B
SKODA      59115562
VOLKSWAGEN      059115562
VOLKSWAGEN      059115562A
VOLKSWAGEN      59115561B
VOLKSWAGEN      59115562
VAG      059115561A
VAG      059115561B
VAG      059115562
VAG      059115562A
VAG      059115562B
VAG      59115561B
VAG      59115562

Zastosowanie Filtr oleju OX 164D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 164D KNECHT:

2019-10-08
 5/5
Jakość na pewno lepsza niż innych producentów których testowałem
2021-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-20
 5/5
Kupiłem ten filtr razem z innymi częściami zamówienie nie dotarło już na drugi dzień
2024-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-10
 5/5
Zakup OX 143D knecht polecenia mechanika
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
2020-09-28
 5/5
zgodny z opisem
2023-02-26
 5/5
OK Polecam
2020-03-15
 5/5
Szybka dostawa części OX 413D1 odbiór w paczkomacie
2020-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-12-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-06
 5/5
Ok
2021-12-06
 5/5
Najlepszy....
zobacz instrukcję montażu OX 164Dzobacz instrukcję montażu OX 164D

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.