Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OX 166/1D knecht

Filtr oleju OX 166/1D KNECHT

OX 166/1D Filtr oleju KNECHT
knecht OX 166/1D
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (152 ocen)
numery handlowe:

76816417, OX 166/1D ECO

numer części:

OX 166/1D

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 80
Średnica [mm] 72,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 32
Średnica wewnętrzna 3 [mm] 31,5
nr EAN 4009026502235

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 166/1D KNECHT

Filtr oleju pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 3 (E46), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 5 (E60), 5 (E61), X1 (E84), X3 (E83), Z4 (E85) 1.6-3.0 04.00-06.15

Filtr oleju OX 166/1D ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Filtr oleju OX 166/1D producenta KNECHT

BMW

11427501676, 11427501676OD, 11427508969, 11427530668, 11427619232, 11427619319, 7508969, 7530668, 7619319

numery OEM:
BMW      11427501676
BMW      11427501676 O.D.
BMW      11427508969
BMW      11427530668
BMW      11427619232
BMW      11427619319
BMW      7508969
BMW      7530668
BMW      7619319

Zastosowanie Filtr oleju OX 166/1D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 166/1D KNECHT:

2019-12-20
 5/5
Dobry sklep, sprawna wysyłka i niskie ceny
2022-07-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-12-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-24
 5/5
b.dobry produkt
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-11
 5/5
Filtr OC 264 knecht założyłem już do swojego samochodu, sprawuje się znakomicie
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-14
 5/5
Bardzo dobry
2021-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-16
 5/5
Pasuje Toyota corolla E10
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2021-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-01
 5/5
Dobra jakość
2022-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-10
 5/5
POLECAM...
2021-03-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.