Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OX 636D knecht

Filtr oleju OX 636D KNECHT

OX 636D Filtr oleju KNECHT
knecht OX 636D
Filtr oleju OX 636D
OX 636D
knecht OX 636D Filtr oleju
42.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (141 ocen)
numery handlowe:

70511332, OX 636D ECO

numer części:

OX 636D

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 103
Średnica [mm] 77,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 35
Średnica wewnętrzna 3 [mm] 32,0
nr EAN 4009026726167

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 636D KNECHT

Filtr oleju pasuje do: BMW 5 (E60), 5 (E61), 6 (E63), 6 (E64), 7 (E65, E66, E67), X5 (E70); ROLLS-ROYCE PHANTOM VII, PHANTOM VII DROPHEAD 3.0-6.75 01.03-07.17
numery OEM:
BMW      0151456
BMW      0305202
BMW      0396940
BMW      11420151456
BMW      11420305202
BMW      11420396940
BMW      11427520269
BMW      11427521008
BMW      11427527957
BMW      11427542021
BMW      7521008
BMW      7527957
BMW      7542021
ROLLS-ROYCE      11420151456
ROLLS-ROYCE      11420305202
ROLLS-ROYCE      11420396940
ROLLS-ROYCE      11427521008
ROLLS-ROYCE      11427542021

Zastosowanie Filtr oleju OX 636D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 636D KNECHT:

2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-22
 3/5
Wysoka cena
2021-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-22
 5/5
Luź
2023-04-06
 5/5
Ok
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2023-02-26
 5/5
OK Polecam
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-10
 5/5
POLECAM...
2023-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
2021-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-21
 5/5
Znajomy polecił ten sklep i dostawcę knecht do mojego samochodu
2021-07-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-22
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części
2023-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-26
 5/5
Polecam
2023-03-16
 5/5
Pasuje Toyota corolla E10
2020-03-20
 5/5
Kupiłem ten filtr razem z innymi częściami zamówienie nie dotarło już na drugi dzień
zobacz instrukcję montażu OX 636Dzobacz instrukcję montażu OX 636D

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.