Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OX 173/2D knecht

Filtr oleju OX 173/2D KNECHT

OX 173/2D Filtr oleju KNECHT
knecht OX 173/2D
Filtr oleju OX 173/2D
OX 173/2D
knecht OX 173/2D Filtr oleju
23.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (151 ocen)
numery handlowe:

72381128

numer części:

OX 173/2D

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 86
Średnica [mm] 62,2
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 28
nr EAN 4009026941256

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 173/2D KNECHT

Filtr oleju pasuje do: CHEVROLET CORSA, OPEL AGILA, ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC, COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA B, CORSA C 1.0-1.4LPG 11.96-
numery OEM:
GMC      09192425
GMC      90530259
GMC      90530260
GMC      90543378
GMC      9192425
OPEL      0650307
OPEL      09192425
OPEL      5650309
OPEL      5650310
OPEL      650307
OPEL      650311
OPEL      90542608
OPEL      90542609
OPEL      90543378
OPEL      9192425
PEUGEOT      1109S1
SUZUKI      1651084E00
SUZUKI      1651084E00000
VAUXHALL      90542609
VAUXHALL      90543378
VAUXHALL      9192425
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OX 173/2D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 173/2D KNECHT:

2019-12-20
 5/5
Dobry sklep, sprawna wysyłka i niskie ceny
2025-05-06
 5/5
Bez uwag
2022-04-07
 5/5
Jw
2021-06-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-29
 5/5
Polecam zakupy szybka dostawa możliwości płatności online. OX 441D dobra jakość i cena
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-01
 5/5
Ok
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
2020-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-22
 3/5
Wysoka cena
2023-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-05
 5/5
Swietna jakość za rozsądne pieniądze.
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2021-07-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-14
 5/5
Bardzo dobry
2025-05-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.