Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OX 173/2D knecht

Filtr oleju OX 173/2D KNECHT

OX 173/2D Filtr oleju KNECHT
knecht OX 173/2D
Filtr oleju OX 173/2D
19.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (143 ocen)
numery handlowe:

72381128

numer części:

OX 173/2D

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 86
Średnica [mm] 62,2
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 28
nr EAN 4009026941256

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 173/2D KNECHT

Filtr oleju pasuje do: CHEVROLET CORSA; OPEL AGILA, ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC, COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA B, CORSA C 1.0-1.4LPG 11.96-
numery OEM:
GMC      09192425
GMC      90530259
GMC      90530260
GMC      90543378
GMC      9192425
OPEL      0650307
OPEL      09192425
OPEL      5650309
OPEL      5650310
OPEL      650307
OPEL      650311
OPEL      90542608
OPEL      90542609
OPEL      90543378
OPEL      9192425
PEUGEOT      1109S1
SUZUKI      1651084E00
SUZUKI      1651084E00000
VAUXHALL      90542609
VAUXHALL      90543378
VAUXHALL      9192425
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OX 173/2D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 173/2D KNECHT:

2019-12-20
 5/5
Dobry sklep, sprawna wysyłka i niskie ceny
2020-03-15
 5/5
Szybka dostawa części OX 413D1 odbiór w paczkomacie
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
2021-07-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-01-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-03
 5/5
Do swojego samochodu zakładam zawsze części knecht jak są dostępne
2021-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-11
 5/5
Zamówienie opłacone elektronicznie dostarczone już następnego dnia
2022-03-01
 5/5
Dobra jakość
2021-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-05
 5/5
Knecht i Mann to najlepsze filtry.
2024-03-20
 5/5
zamontowany i działa bez zarzutu
2020-10-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-10
 5/5
Zakup OX 143D knecht polecenia mechanika
2020-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-14
 5/5
Bardzo dobry
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-05-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-24
 5/5
b.dobry produkt
2020-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-06
 5/5
Ok
zobacz instrukcję montażu OX 173/2Dzobacz instrukcję montażu OX 173/2D

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.