Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 1703780 kraft automotive

Filtr oleju 1703780 KRAFT AUTOMOTIVE

20.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

1703780

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Numer seryjny K1703780
Rodzaj filtra Filtr przykręcany

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 1703780 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
DAIHATSU      15601-87110
FIAT      71742115
FIAT      71746761
FIAT      71747593
FIAT      71768154
SUZUKI      16510-60B10
SUZUKI      16510-60B10-000
SUZUKI      16510-60M11
SUZUKI      16510-60M11-000
SUZUKI      16510-61A00
SUZUKI      16510-61A00-000
SUZUKI      16510-61A01
SUZUKI      16510-61A01-000
SUZUKI      16510-61A02
SUZUKI      16510-61A02-000
SUZUKI      16510-61A20
SUZUKI      16510-61A20-000
SUZUKI      16510-61A20-MHL
SUZUKI      16510-61A21
SUZUKI      16510-61A21-000
SUZUKI      16510-61A30
SUZUKI      16510-61A30-000
SUZUKI      16510-61A31
SUZUKI      16510-61A31-000
SUZUKI      16510-83000
SUZUKI      16510-83000-000
SUZUKI      16510-83001
SUZUKI      16510-83001-000
SUZUKI      16510-83012
SUZUKI      16510-83012-000
SUZUKI      16510-85C00
SUZUKI      16510-85C00-000
SUZUKI      16510-85FA0
SUZUKI      16510-85FA0-000
SUZUKI      16510-85FU0
SUZUKI      16510-85FU0-000
VOLVO      8614737
VOLVO      861474-5
VAG      J90 915 100 02

Zastosowanie Filtr oleju 1703780 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 1703780 KRAFT AUTOMOTIVE:

2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-08
 5/5
Oky
2020-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.