Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 152071758739 magneti marelli

Filtr oleju 152071758739 MAGNETI MARELLI

152071758739 Filtr oleju MAGNETI MARELLI
magneti marelli 152071758739

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

154020147690, 71758739, OC23

numer części:

152071758739

producent:

MAGNETI MARELLI

Wysokość [mm] 89,5
Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wymiar gwintu UNF 3/4''-16
Średnica 1 [mm] 72,5
Średnica 2 [mm] 62
średnica zewnętrzna [mm] 93,5
nr EAN 8001063522685

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 152071758739 MAGNETI MARELLI

Filtr oleju 152071758739 ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

LDV

CUB, MAXUS, V80 Skrzynia, V80, G10, G10 Skrzynia, T60

Numery OE Filtr oleju 152071758739 producenta MAGNETI MARELLI

NISSAN

1520880W00, 152089C600, 15208BN300, 15208BN30A, 15208D9705, 15208W1103, 15208W1106, 15208W1111, 15208W1113, 15208W1116, A5208W1103, A5208W1106, A5208W110601

numery OEM:
CHRYSLER      3549957
FORD      5014055
MAZDA      1N0114302
NISSAN      1520880W00
NISSAN      152089C600
NISSAN      15208BN300
NISSAN      15208BN30A
NISSAN      15208D9705
NISSAN      15208W1103
NISSAN      15208W1106
NISSAN      15208W1111
NISSAN      15208W1113
NISSAN      15208W1116
NISSAN      A5208W1103
NISSAN      A5208W1106
NISSAN      A5208W110601
TOYOTA      1560096001
VOLKSWAGEN      J1560025010

Zastosowanie Filtr oleju 152071758739 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 152071758739 MAGNETI MARELLI:

Stanisław, Nowy Korczyn
2022-08-28
 5/5
pasuje

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.