Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OC 140 knecht

Filtr oleju OC 140 KNECHT

OC 140 Filtr oleju KNECHT
knecht OC 140
Filtr oleju OC 140
33.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (140 ocen)
numery handlowe:

76534143

numer części:

OC 140

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 91,0
Wysokość [mm] 98
Gwintowana złączka 3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm] 71,5
Średnica 3 [mm] 61,5
Moment dokręcenia [Nm] 20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego OCS 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zaworem zwrotnym
nr EAN 4009026303047

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 140 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: LDV CUB; NISSAN 280ZX,ZXT, ALMERA I, BLUEBIRD, CABSTAR, CABSTAR E, CHERRY III, LAUREL, PATHFINDER I, PATROL GR IV, PATROL GR V, PATROL III/1 1.6-4.2 10.78-10.06
numery OEM:
GMC      93156669
MAZDA      1N0114302
NISSAN      1520880W00
NISSAN      152089C600
NISSAN      15208D9700
NISSAN      15208D9705
NISSAN      15208W1103
NISSAN      15208W1105
NISSAN      15208W1106
NISSAN      15208W1111
NISSAN      15208W1113
NISSAN      15208W1116
NISSAN      A5208W1103
NISSAN      A5208W1106
NISSAN      A5208W110601

Zastosowanie Filtr oleju OC 140 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 140 KNECHT:

2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
2021-02-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-15
 5/5
Szybka dostawa części OX 413D1 odbiór w paczkomacie
2022-03-22
 5/5
Luź
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-11
 5/5
Filtr OC 264 knecht założyłem już do swojego samochodu, sprawuje się znakomicie
2019-10-29
 5/5
Polecam zakupy szybka dostawa możliwości płatności online. OX 441D dobra jakość i cena
2019-11-10
 5/5
POLECAM...
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-08
 5/5
Jakość na pewno lepsza niż innych producentów których testowałem
2023-11-16
 5/5
Wszystko pasuje idealnie. Doskonała jakość.
2020-03-20
 5/5
Kupiłem ten filtr razem z innymi częściami zamówienie nie dotarło już na drugi dzień
2023-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-22
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części
2022-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-14
 5/5
Bardzo dobry
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-01
 5/5
Ok
2024-03-20
 5/5
zamontowany i działa bez zarzutu
2021-12-06
 5/5
Najlepszy....
2022-11-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-12-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.