Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OP 567 filtron wix

Filtr oleju OP 567 FILTRON WIX

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (181 ocen)
numer części:

OP 567

producent:

FILTRON WIX

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zaworem zwrotnym
Wysokość [mm] 100
Wymiar gwintu 3/4-16 UNF
średnica zewnętrzna [mm] 94
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 72
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 62,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 567 FILTRON WIX

567 OP FILTR OLEJU NISSAN
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Filtr oleju OP 567 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OP 567 FILTRON WIX:

Wioletta, Grabica
2025-05-25
 5/5
Bardzo dobry
Sławomir, WARSZAWA
2024-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Uchanie
2023-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Agata, Warszawa
2023-07-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-08-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Bóbrka
2021-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2022-11-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Smardy Dolne
2021-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Szczecin
2024-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, Będzin
2020-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Wiele
2022-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Starowa Góra
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
Andrzej, Gdansk
2023-11-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-05-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Grabów nad Prosną
2019-10-20
 5/5
Kupiłem tą część OP 545/2 bo czytałem na forach że jakość jest bardzo dobra
Rafał, Bliżyn
2020-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wrocław
2022-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
kamil, Opole
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aszot, Wólka Kosowska
2022-04-13
 5/5
Super.
Marcin, Uchanie
2023-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Józef, Słupca
2024-06-23
 4/5
Lekko pognieciony w opakowaniu.
Kamil, Józefów
2021-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Rajszew
2024-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub, warszawa
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Rybno
2024-03-19
 5/5
Dobre filtry
Robert, Szypliszki
2024-06-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
GRZEGORZ, MIKOŁAJKI
2021-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Wołomin
2020-01-19
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.