Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 152071758712 magneti marelli

Filtr oleju 152071758712 MAGNETI MARELLI

152071758712 Filtr oleju MAGNETI MARELLI
magneti marelli 152071758712
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

154020146110, 71758712

numer części:

152071758712

producent:

MAGNETI MARELLI

Wysokość [mm] 89,5
Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wymiar gwintu UNF 3/4"-16
Średnica 1 [mm] 72,5
Średnica 2 [mm] 63
średnica zewnętrzna [mm] 93,5
nr EAN 8001063522760

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 152071758712 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
FIAT      5951685
FIAT      5964796
FORD      1498020
FORD      1498021
FORD      5000860
FORD      5010665
FORD      A700X6714GA
FORD      D5NN6714A
RENAULT      7700640175
RENAULT      7701008698
RENAULT      7701029278
VOLVO      807180
HYUNDAI      HH1CO32430
HYUNDAI      XJBR00245
HYUNDAI      XJBR00921
HYUNDAI      XJBR01534
VAG      021115351A
AC      SF
AC      X19
AC      X35
AC      X565
GLAS      1003000800690
GLAS      1003000800691
GLAS      11422189823
zamienniki:
FX0020
brak
DELPHI
W 920/12
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
W 920/22
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
W 920/26
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
0 451 103 006
brak
BOSCH
0 451 103 008
brak
BOSCH
0 451 103 011
brak
BOSCH
0 451 103 012
brak
BOSCH
0 451 103 014
brak
BOSCH
0 451 103 057
brak
BOSCH
0 451 103 100
brak
BOSCH
WL7078
brak
QUINTON
WL7113
brak
QUINTON
WL7123
brak
QUINTON
WL7135
brak
QUINTON
WL7188
brak
QUINTON
PH2811
brak
FRAM
PH2855A
brak
FRAM
PH5832
brak
FRAM
PH9B1
brak
FRAM

Zastosowanie Filtr oleju 152071758712 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 152071758712 MAGNETI MARELLI:

2022-08-28
 5/5
pasuje

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.