Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OC 236 knecht

Filtr oleju OC 236 KNECHT

OC 236 Filtr oleju KNECHT
knecht OC 236
27.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (153 ocen)
numery handlowe:

78758732

numer części:

OC 236

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 93,2
Wysokość [mm] 96
Gwintowana złączka 3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm] 72,0
Średnica 3 [mm] 62,0
Moment dokręcenia [Nm] 20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego OCS 2
nr EAN 4009026033463

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 236 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: VOLVO 460, V70 II, T CHEVROLET S10 CHRYSLER 300C, 300M, ASPEN, CARAVAN, CIRRUS, CONCORDE, GRAND VOYAGER III, LE BARON, NEW YORKER, PACIFICA, SARATOGA 1.0-8.3 10.57-

Filtr oleju OC 236 ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

PIAGGIO

M500, QUARGO, APE MINI, APE CLASSIC, APE CALESSINO, APE 50, APE 50 Skrzynia

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Filtr oleju OC 236 producenta KNECHT

NISSAN

15208BN300, 15208BN30A

CHRYSLER

00K05281090AB, 03549957, 05013780AA, 05281090, 05281090AB, 05281090BA, 2AMFL090AA, 2AML00090A, 3549957, 5013780AA, 5281090, 5281090AB, 5281090BA, K05281090AB, K05281090BA, MD308302, MD353795

JEEP

2AML00090A, 3549957, 5013780AA, 5281090AB, 5281090BA, MD308302, MD353795

DODGE

3549957, 5013780AA, 5281090AB, 5281090BA, MD308302, MD353795

PIAGGIO

222721

numery OEM:
CHRYSLER      00K05281090AB
CHRYSLER      03549957
CHRYSLER      05013780AA
CHRYSLER      05281090
CHRYSLER      05281090AB
CHRYSLER      05281090BA
CHRYSLER      2AMFL090AA
CHRYSLER      2AML00090A
CHRYSLER      3549957
CHRYSLER      5013780AA
CHRYSLER      5281090
CHRYSLER      5281090AB
CHRYSLER      5281090BA
CHRYSLER      K05281090AB
CHRYSLER      K05281090BA
CHRYSLER      MD308302
CHRYSLER      MD353795
DODGE      3549957
DODGE      5013780AA
DODGE      5281090AB
DODGE      5281090BA
DODGE      MD308302
DODGE      MD353795
MITSUBISHI      MO5281090
NISSAN      15208BN300
NISSAN      15208BN30A
TALBOT      26110500
TALBOT      35129000
TALBOT      3577847
TALBOT      75046821
PIAGGIO      222721
JEEP      2AML00090A
JEEP      3549957
JEEP      5013780AA
JEEP      5281090AB
JEEP      5281090BA
JEEP      MD308302
JEEP      MD353795

Zastosowanie Filtr oleju OC 236 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 236 KNECHT:

Piotr, Białystok
2023-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Radzymin
2020-02-11
 5/5
Filtry knecht oferowane w tym sklepie mają dobre ceny i co ważniejsze szybko je można odebrać
Maciej, Warszawa
2020-05-11
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Krzysztof, Wieruszów
2021-07-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Lech, Kamienna Góra
2023-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Ruciane-Nida
2022-11-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Ząbki
2022-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Sulechów
2022-07-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Poznań
2020-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wrocław
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Szczecin
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jan, Gaj
2020-09-14
 5/5
Bardzo dobry
Tomasz, Warszawa
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
Mariusz, Wrocław
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
Michał, Mokrzyska
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2024-01-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Łukowa
2019-11-22
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części
Tomasz, Warszawa
2022-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
?ndrei, Impruneta
2024-05-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Szczecin
2024-03-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Zawady
2023-02-26
 5/5
Polecam
Łukasz, Wieruszów
2021-07-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Bratkowice
2021-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Brzeg
2019-12-20
 5/5
Dobry sklep, sprawna wysyłka i niskie ceny
Żaneta, Warszawa
2021-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Zielonka
2024-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Warszawa
2021-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Oława
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Lublin
2022-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Szymon, Włocławek
2024-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.