Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
Średnica [mm] | 93,2 |
Wysokość [mm] | 96 |
Gwintowana złączka | 3/4"-16UNF-2B |
Średnica 2 [mm] | 72,0 |
Średnica 3 [mm] | 62,0 |
Moment dokręcenia [Nm] | 20 |
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | OCS 2 |
nr EAN | 4009026033463 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 236 KNECHT
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA
M500, QUARGO, APE MINI, APE CLASSIC, APE CALESSINO, APE 50, APE 50 Skrzynia
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
15208BN300, 15208BN30A
00K05281090AB, 03549957, 05013780AA, 05281090, 05281090AB, 05281090BA, 2AMFL090AA, 2AML00090A, 3549957, 5013780AA, 5281090, 5281090AB, 5281090BA, K05281090AB, K05281090BA, MD308302, MD353795
2AML00090A, 3549957, 5013780AA, 5281090AB, 5281090BA, MD308302, MD353795
3549957, 5013780AA, 5281090AB, 5281090BA, MD308302, MD353795
222721
CHRYSLER | 00K05281090AB | |
CHRYSLER | 03549957 | |
CHRYSLER | 05013780AA | |
CHRYSLER | 05281090 | |
CHRYSLER | 05281090AB | |
CHRYSLER | 05281090BA | |
CHRYSLER | 2AMFL090AA | |
CHRYSLER | 2AML00090A | |
CHRYSLER | 3549957 | |
CHRYSLER | 5013780AA | |
CHRYSLER | 5281090 | |
CHRYSLER | 5281090AB | |
CHRYSLER | 5281090BA | |
CHRYSLER | K05281090AB | |
CHRYSLER | K05281090BA | |
CHRYSLER | MD308302 | |
CHRYSLER | MD353795 | |
DODGE | 3549957 | |
DODGE | 5013780AA | |
DODGE | 5281090AB | |
DODGE | 5281090BA | |
DODGE | MD308302 | |
DODGE | MD353795 | |
MITSUBISHI | MO5281090 | |
NISSAN | 15208BN300 | |
NISSAN | 15208BN30A | |
TALBOT | 26110500 | |
TALBOT | 35129000 | |
TALBOT | 3577847 | |
TALBOT | 75046821 | |
PIAGGIO | 222721 | |
JEEP | 2AML00090A | |
JEEP | 3549957 | |
JEEP | 5013780AA | |
JEEP | 5281090AB | |
JEEP | 5281090BA | |
JEEP | MD308302 | |
JEEP | MD353795 |
Zastosowanie Filtr oleju OC 236 KNECHT w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju OC 236 KNECHT:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.