Ilość zębów | 150 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z amortyzatorem, rolka napinacza | |
Pas napędowy | z zębami o zaokrąglonym profilu | |
Szerokość pasa [mm] | 23 | |
nr EAN | 7316574619122 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 01918-1 SKF
AUDI | 06A 121 011 E | |
AUDI | 06A 121 011 F | |
AUDI | 06A 121 011 G | |
AUDI | 06A 121 011 L | |
AUDI | 06A 121 011 T | |
AUDI | 06A 121 012 | |
AUDI | 06A 121 012 G | |
AUDI | 06A 121 012 GX | |
AUDI | 06A 121 012 X | |
AUDI | 06B 109 119 A | |
AUDI | 06B 109 119 B | |
AUDI | 06B 109 119 C | |
AUDI | 06B 109 119 F | |
AUDI | 06B 109 166 | |
AUDI | 06B 109 243 B | |
AUDI | 06B 109 243 E | |
AUDI | 06B 109 477 A | |
AUDI | N 011 008 30 | |
AUDI | N 011 008 40 | |
AUDI | N 011 008 45 | |
AUDI | N 015 278 2 | |
AUDI | N 015 278 5 | |
FIAT | 15501011 | |
FIAT | 16100811 | |
LANCIA | 16100811 | |
SEAT | 06A 121 011 E | |
SEAT | 06A 121 011 F | |
SEAT | 06A 121 011 G | |
SEAT | 06A 121 011 L | |
SEAT | 06A 121 011 T | |
SEAT | 06A 121 012 | |
SEAT | 06A 121 012 G | |
SEAT | 06A 121 012 GX | |
SEAT | 06A 121 012 X | |
SEAT | 06B 109 119 A | |
SEAT | 06B 109 119 B | |
SEAT | 06B 109 119 C | |
SEAT | 06B 109 119 F | |
SEAT | 06B 109 166 | |
SEAT | 06B 109 243 B | |
SEAT | 06B 109 243 E | |
SEAT | 06B 109 477 A | |
SEAT | 16100811 | |
SEAT | N 011 008 30 | |
SEAT | N 011 008 40 | |
SEAT | N 011 008 45 | |
SEAT | N 015 278 2 | |
SEAT | N 015 278 5 | |
SKODA | 06A 121 011 E | |
SKODA | 06A 121 011 F | |
SKODA | 06A 121 011 G | |
SKODA | 06A 121 011 L | |
SKODA | 06A 121 011 T | |
SKODA | 06A 121 012 | |
SKODA | 06A 121 012 G | |
SKODA | 06A 121 012 GX | |
SKODA | 06A 121 012 X | |
SKODA | 06B 109 119 A | |
SKODA | 06B 109 119 B | |
SKODA | 06B 109 119 C | |
SKODA | 06B 109 119 F | |
SKODA | 06B 109 166 | |
SKODA | 06B 109 243 B | |
SKODA | 06B 109 243 E | |
SKODA | 06B 109 477 A | |
SKODA | N 011 008 30 | |
SKODA | N 011 008 40 | |
SKODA | N 011 008 45 | |
SKODA | N 015 278 2 | |
SKODA | N 015 278 5 | |
VOLKSWAGEN | 06A 121 011 E | |
VOLKSWAGEN | 06A 121 011 F | |
VOLKSWAGEN | 06A 121 011 G | |
VOLKSWAGEN | 06A 121 011 L | |
VOLKSWAGEN | 06A 121 011 T | |
VOLKSWAGEN | 06A 121 012 | |
VOLKSWAGEN | 06A 121 012 G | |
VOLKSWAGEN | 06A 121 012 GX | |
VOLKSWAGEN | 06A 121 012 X | |
VOLKSWAGEN | 06B 109 119 A | |
VOLKSWAGEN | 06B 109 119 B | |
VOLKSWAGEN | 06B 109 119 C | |
VOLKSWAGEN | 06B 109 119 F | |
VOLKSWAGEN | 06B 109 166 | |
VOLKSWAGEN | 06B 109 243 B | |
VOLKSWAGEN | 06B 109 243 E | |
VOLKSWAGEN | 06B 109 477 A | |
VOLKSWAGEN | N 011 008 30 | |
VOLKSWAGEN | N 011 008 40 | |
VOLKSWAGEN | N 011 008 45 | |
VOLKSWAGEN | N 011 008 8 | |
VOLKSWAGEN | N 015 278 2 | |
VOLKSWAGEN | N 015 278 5 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 01918-1 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 01918-1 SKF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020