Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB284 trw

Klocki hamulcowe - komplet GDB284 TRW

GDB284 Klocki hamulcowe - komplet TRW
trw GDB284

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (146 ocen)
numery handlowe:

20895

numer części:

GDB284

producent:

TRW

Ograniczenia producenta SUMITOMO
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Oznaczenie kontrolne E9 90R 01705/019 Ext
Wysokość [mm] 44,8
Długość [mm] 107,3
Grubość [mm] 14,9
nr EAN 3322936402848

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet GDB284 TRW

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: HONDA ACCORD I, ACCORD II, CIVIC III, CRX I 1.3-1.8 01.78-10.87
numery OEM:
HONDA      45022-SA0-680
HONDA      45022-SA0-N60
HONDA      45022SA0670HS
ROVER      GBP293AF
zamienniki:
551689
brak
VALEO
597100
brak
VALEO
BL1209A2
brak
FTE automotive GmbH
363702160904
brak
MAGNETI MARELLI
9374
brak
OPTIMAL
363702160729
brak
MAGNETI MARELLI
9308
brak
OPTIMAL
551042
brak
VALEO
T0366
brak
PAGID
T0001
brak
PAGID
180388
brak
ICER
P 28 004
brak
BREMBO
180609
brak
ICER
26237
brak
LEMFÖRDER
ADH24206AF
brak
BLUE PRINT
222620
brak
NK
1501222620
brak
SBS

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet GDB284 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet GDB284 TRW:

Janusz, Wyszków
2019-12-02
 5/5
Jak mam wybór to zawsze decyduję się na klocki producent
andrzej, warszawa
2022-04-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Młochów
2019-12-17
 5/5
Dobre wykonanie dobry materiał nie piszczą czego chcieć więcej
Mirosław, Wilkołaz
2023-03-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Sulejówek
2022-05-09
 5/5
Bardzo dobry produkt
Artur, Biała Podlaska
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Ząbki
2024-03-07
 5/5
Klocki nie piszczą i dobrze hamują. Komplet polecam.
Dariusz, WARSZAWA
2021-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Słupsk
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bartosz, Cieszyn
2021-03-31
 5/5
założone w FORD Mondeo MK5 kombi 2.0 tdci
Eugeniusz, Ożarów Mazowiecki
2020-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
,
2020-01-08
 5/5
Klocki zakupiłem gdyż polecił mi je mechanik już założone w moim samochodzie, auto hamuje jak żyleta
Marek, Warszawa
2020-10-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Słupsk
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warzymice
2022-06-15
 5/5
Ok
Sebastian, Żelistrzewo
2022-03-19
 5/5
Miałem te klocki w poprzednim samochodzie hyundai i20 i sprawowały się jak oryginały
Krzysztof, Bodzechów
2023-06-12
 5/5
Ok
Kamil, Górsk
2023-01-03
 5/5
OK
Adam, Tczew
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Gdańsk
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Legnica
2019-12-08
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Jacek, Dzwola
2022-08-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Kasinka Mała
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Łódź
2024-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Słupsk
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Tryszczyn
2022-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Śrem
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Kamieniec Wrocławski
2023-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zygmunt, Nowy Sącz
2023-11-08
 5/5
OK!!
zobacz instrukcję montażu GDB284zobacz instrukcję montażu GDB284

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.