Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB624 trw

Klocki hamulcowe - komplet GDB624 TRW

GDB624 Klocki hamulcowe - komplet TRW
trw GDB624
Klocki hamulcowe - komplet GDB624
GDB624
trw GDB624 Klocki hamulcowe - komplet
Klocki hamulcowe - komplet GDB624 trw

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

20422

numer części:

GDB624

producent:

TRW

Ograniczenia producenta BENDIX
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Wysokość [mm] 38
Długość [mm] 108,3
Grubość [mm] 17,5
nr EAN 3322936406242

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet GDB624 TRW

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: FORD FIESTA I, FIESTA/HATCHBACK 0.9-1.3 05.76-11.86
numery OEM:
FORD      1579806
FORD      1591140
FORD      5015916
FORD      5018192
FORD      5018897
FORD      5026168
FORD      6099232
FORD      77FB 2K021 GC1
FORD      87FX-2K021-EA
FORD      87FX-2K021-JA

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet GDB624 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet GDB624 TRW:

Jan, Wieszowa
2023-06-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Opole
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Słupsk
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
andrzej, warszawa
2022-04-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Laski k/Warszawy
2022-10-18
 5/5
Klocki w porządku, założyłem w kolejnym aucie - Iveco 40C18 tylna oś..!
Dariusz, WARSZAWA
2021-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Warszawa
2020-10-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Milanówek
2022-04-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Sulejówek
2022-05-09
 5/5
TRW zatem zbędny komentarz
Adam, Tczew
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patrycja, Szczecin
2020-07-13
 5/5
Super wszystko
Bartosz, Cieszyn
2021-03-31
 5/5
założone w FORD Mondeo MK5 kombi 2.0 tdci
Artur, Biała Podlaska
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Lubsko
2022-09-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Kasinka Mała
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Wrocław
2020-03-24
 5/5
Kupiłem GDB1784 i jestem z niego zadowolony
Jarosław, warszawa
2021-03-17
 5/5
polecam
Krzysztof, Młochów
2019-12-17
 5/5
Dobre wykonanie dobry materiał nie piszczą czego chcieć więcej
Robert, Warzymice
2022-06-15
 5/5
Ok
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
Artur, Biała Podlaska
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Bodzechów
2023-06-12
 5/5
Ok
Cezary, Dragacz
2022-07-04
 5/5
Zgodne z zamowieniem
Robert, Warzymice
2022-06-15
 5/5
Ok
Dariusz, Kętrzyn
2023-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Tryszczyn
2021-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Wilkołaz
2023-03-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Sulejówek
2022-05-09
 5/5
Bardzo dobry produkt
Sławomir, WARSZAWA
2024-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu GDB624zobacz instrukcję montażu GDB624

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.